توسط قرارگاه شهید برونسی سپاه امام رضا(ع) صورت گرفت؛

توزیع ۵ هزار سری سبد معیشتی اهدایی مقام معظم رهبری به خانواده‌های نیازمند حاشیه شهر مشهد

۵ هزار سری سبد معیشتی اهدایی مقام معظم رهبری به خانواده‌های نیازمند حاشیه شهر مشهد همزمان با سالروز ولادت کریم اهل‌بیت (ع) توزیع شد.
کد خبر: ۹۱۴۰۲۵۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار مجتبی غفورپور ظهر امروز در مراسم توزیع ۵ هزار سری سبد معیشتی اهدایی مقام معظم رهبری به خانواده‌های نیازمند حاشیه شهر مشهد همزمان با سالروز ولادت کریم اهل‌بیت (ع) اظهار داشت: از بدو تشکیل قرارگاه یکی از مولفه‌های قرارگاه رسیدگی به وضعیت محرومان است.

جانشین فرمانده قرارگاه شهید برونسی با بیان اینکه میانگین سکونت در حاشه شهر نسبت به میانگین کشور چندین برابر است، گفت: حاشیه نشینی در کشور 11 درصد و در مشهد 31 درصد است.
 
وی با بیان اینکه همزمان با ولادت امام رضا(ع) 300 سری جهیزیه در اختیار نیازمندان حاشیه  شهر هر قرار دادیم، افزود: در عید نوروز نیز 3 هزار بسته معیشتی در اختیار حاشیه نشینان قرار گرفت.

غفورپور تصریح کرد: تعدد افراد در حاشیه شهر مشهد سبب افزایش مشکلات اقتصادی آن‌ها شده و وضعیت معیشتی آن‌ها در تنگنای بیشتری قرار دارد، قرارگاه شهید برونسی از ابتدای فعالیت خود تاکنون وضعیت این افراد را زیر نظر قرار داده و در حال حاضر بخش عمده‌ای از افراد ساکن در این منطقه توسط این قرارگاه تأمین می‌شوند.

غفورپور ادامه داد: همزمان با ولادت امام رضا (ع)، ۳۰۰ سری جهیزیه در اختیار نیازمندان حاشیه شهر قرار گرفت، در عید نوروز نیز ۳ هزار بسته معیشتی در حاشیه شهر توزیع شد، از تمامی مسئولان و خیران برای مشارکت در این امر دعوت می‌کنیم تا وضعیت این افراد بهبود یافته و در مسیر کاهش محرومیت در حاشیه شهر گام برداریم.

وی احداث درمانگاه در حاشیه شهر و  ساخت مساجد جدید را از دیگر اقدامات قرارگاه شهید برونسی برشمرد.
 
جانشین فرمانده قرارگاه شهید برونسی همچنین از توزیع 5 هزار سری سبد معیشتی اهدایی مقام معظم رهبری به خانواده‌های نیازمند حاشیه شهر مشهد همزمان با سالروز ولادت کریم اهل‌بیت (ع) خبر داد و گفت: بسته‌های توزیعی کنونی شامل ۱۰ کیلو برنج، چهار بسته ماکارونی، یک بسته مرغ، چهار بسته پنیر، نخود، لوبیا و سایر حبوبات، سه کیلوگرم قند، دو کیلوگرم خرما، دو قوطی رب و دو کیلوگرم شکر است.

غفورپور بیان کرد: علاوه بر موارد مذکور قرار بر انجام اموری در بخش سالن‌های ورزشی شده است، همچنین به زوج‌های ساکن در این محل‌ها در قالب اهدای جهیزیه کمک خواهد شد،
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار