مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با حضور سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر رشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۰۲۶۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با حضور سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر رشت برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با اشاره به اینکه به دلیل شرایط خاص انقلاب، انتظار‌ها از بسیج کارمندان بالا است اظهار کرد: بسیج کارمندان باید در کار‌ها جهادی عمل کند و بسیج ادارات مظهر مبارزه با فساد است.

سردار محمد عبدالله پور با بیان اینکه با فساد در ادارات باید برخورد شود افزود: بسیج کارمندان باید در تمامی حوزه‌های ادارات اشراف اطلاعاتی داشته باشد

وی با اشاره به اینکه بسیج ادارات باید در زمینه محرومیت زدایی فعال باشد بیان کرد: بسیج کارمندان باید به مسئله عفاف و حجاب ورود کند و باید از مدیران ادارات، اجرای عفاف را مطالبه کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج کارمندان باید به مردم مظلوم و ضعیف جامعه در ادارات بیشتر توجه کند گفت: مدیر جهادی کار را خالصانه و برای خدا انجام می‌دهد.

مسئول سابق سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه اهمیت بسیج کارمندان بسیار بالا است اظهار کرد: فشار‌های تغییر دولت‌ها در روی کارمندان بسیار تاثیر گذار است.

سرهنگ محمود احمدی با بیان اینکه نیرو‌های بسیجی کارمند در ادارات مظلوم هستند گفت: این مظلومیت باعث شد که نیرو‌های بسیجی در ادارات فعال‌تر باشند.

وی با اشاره به اینکه در برخی شاخص‌ها، کارمندان بسیجی گیلان در کشور رتبه اول را کسب کردند بیان کرد: فشار‌های اقتصادی دشمن بر کشور ما افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل بسیج کارمندان اهمیت بالایی دارد..

مسئول جدید سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه هیچ مسئله‌ای نباید مسئولان را از خدمت به مردم غافل کند اظهار کرد: حل مشکلات مردم و خدمت به مظلومان در اولویت کار بسیج کارمندان است.

سرهنگ عباس حسینی با اشاره به اینکه محرومیت زدایی در اولویت کار‌های ما قرار دارد بیان کرد: باید اردو‌های جهادی در سازمان بسیج کارمندان بیشتر شود و فعالیت بسیج کارمندان در فضای امروز جامعه اهمیت بالایی دارد.

به گزارش بسیج، در پایان این مراسم سرهنگ عباس حسینی به‌عنوان مسئول جدید سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان معرفی شد و از زحمات ارزشمند سرهنگ محمود احمدی مسئول سابق این سازمان تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات