رئیس شرکت برق بروجرد گفت: طلب اداره برق از مشترکین به 40 میلیارد تومان رسید که از این مبلغ هفت میلیارد تومان مربوط به ادارات است.
کد خبر: ۹۱۴۰۲۶۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدعلی خسروی  امروز در جلسه شورای اداری که در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: طلب شرکت برق بروجرد از مشترکین 40 میلیارد تومان است که از این مبلغ هفت میلیارد تومان مربوط به دستگاه ها است که ضروری است دستگاه ها نسبت به پرداخت این میزان بدهی اقدام کنند.

 

وی اضافه کرد: با توجه به این که هوا رو به گرمی می رود همچنان برنامه های تشویقی برای صنایع وجود دارد و پارسال 450 میلیون تومان به برخی از صنایع بروجرد که در زمان اوج مصرف صرفه جویی کرده بودند پرداخت شد.

 

در ادامه رحیم جافری شهردار بروجرد افزود: بخش عمده ای از معوقات کارگران شهرداری پرداخت شده و 120 نفر نیروی شهرداری که در آستانه بازنشستگی بودند اقداماتی برای آنها صورت گرفته که انتظار داریم تامین اجتماعی هم در این راستا همکاری لازم را داشته باشد.

 

وی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های شهرداری آسفالت و لکه گیری در سطح شهر و بافت فرسوده بود که 2000 تن آسفالت در این مناطق استفاده شده است.

 

به گفته وی پایان بخشیدن به اختلاف پروژه های نیمه کاره از دیگر اقدامات شهرداری بود  و در سال 85 قرار بود زمینی در محل شهربازی سابق بروجرد برای هتل پنج ستاره واگذار شود که این زمین به تالار تبدیل شده و قرار است که این زمین دوباره برگردد.

 

شهرداری بروجرد با تاکید بر انتقال مشاغل مزاحم بروجرد گفت: این مشاغل در نقاط مختلف شهر پراکنده هستند که انتقال آنها بسیار ضروری است.

 

وی با اشاره به پروژه هشت بهشت افزود: این پروژه از پروژه های نیمه کاره بروجرد است که 12 سال پیش آغاز شده و قرار است ظرفت 18 ماه آینده به نتیجه برسد و تعیین تکلیف شود.

 

جافری از رفع مشکل جایگاه سوخت گاز خبر داد و تصریح کرد: 2 مرحله مزایده در این راستا صورت گرفت و در نهایت پیمانکار با مبلغ هر ماه 58 میلیون تومان قرارداد منعقد کرد و علاوه بر این 22 نفر از نیروهای شهرداری در این جایگاه ها مشغول شوند و بازدهی جایگاه ها به شهرداری حدود 200 میلیون تومان است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات