نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مساجد پایگاه مقابله تهدیدات دشمنان علیه جوانان هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مساجد نقش تربیتی و آموزشی در عرصه های اعتقادی و سیاسی دارند و پایگاهی برای مقابله با تهدیدات دشمنان علیه جوانان مرز و بوم اسلامی مان هستند.
کد خبر: ۹۱۴۰۳۲۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  آل هاشم در دوره هم افزایی و هم اندیشی مساجد، طرح شهید بهنام محمدی با بیان اینکه این طرح می تواند وحدت و مودت و برادری باشد افزود: این طرح باعث میشود در قالب فعالیت های دینی ، بصیرت سیاسی ، اعتقادی را افزایش دهیم.
وی با اشاره به نقش تربیتی مساجد در محلات افزود : مساجد باید تشکلی برای تکریم خانواده های شهدا، خانواده های موفق در محدوده مسجد و جوانان نخبه در عرصه های مختلف باشد.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: مساجد با جذب حداکثری جوانان نمونه و نخبه علمی میتواند در کنار آموخته های علمی و دانشگاهی آن ها، اعتقادات دینی و مذهبی آنها هم تقویت کنند.
وی با تاکید بر تقویت محورهای وحدت و هم افزایی بین تشکل های فعال در مساجد تصریح کرد: با اجتناب از سختگیری های بی مورد به جوانان شرایطی را فراهم کنیم که رویش های بیشتری را در مسیر انقلاب شاهد باشیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به تحریم های اقتصادی و تهدید های فرهنگی دشمنان اظهارداشت: دشمنان ما به هیچ عنوان نمیتوانند با جنگی نظامی علیه مردم ایران جسارتی داشته باشند.
امام جمعه تبریز گفت: در برهه ای از تاریخ که دشمن در قالب جنگ نرم ، آرام و بی صدا در تلاش است جوانان را از مسیر اسلام و انقلاب منحرف کند باید دست در دست هم کارهایی بکنیم که آنها را در رسیدن به اهداف شان ناکام بگذارد و جوانانمان از خطر تهدید دشمنان نجات دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار