امام جمعه هریس به تکریم قرآن تاکید کرد و گفت: بهترین راه برای تکریم قرآن، کاربردی و عملیاتی کردن آموزه‌های آن است و راهکارهای حل معضلات و مشکلات اجتماعی را باید در محتوای قرآن جستجو کرد.
کد خبر: ۹۱۴۰۳۲۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، افزود: مطالعه و تحقیق آسیب های اجتماعی و علل آن باید اولویت حل آنها باشد و پیدا کردن بهترین راهکار، لازمه اساسی برای موفقیت در این حوزه می‌باشد و بهترین راهکار بازگشت به قرآن و اسلام ناب محمدی و عمل به آموزه های دینی است.

وی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای بهره گیری از نعمات خداوند بر بندگان می باشد ، چون این ماه ضیافت الهی است و باید لحظه به لحظه از فرصت مهمانی خدا در تمام امور زندگی بهره مند شویم.
وی تخریب محیط زیست را یکی از آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: موضوع محیط زیست به عنوان سرمایه بسیار مهم و حیاتی در جامعه حاضر ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همچنان که گذشتگان از آن بهره مند شده اند نسل حاضر و آینده نیز حق بهره مندی از یک محیط زیست مطلوب برای زندگی سالم را دارند و باید جهت حفظ این سرمایه حیاتی که ارتباط مستقیم با زندگی انسانها دارد تلاش کرد.
امام جمعه هریس از تمامی مسئولین ادارات خواست در خصوص فرهنگ سازی جهت حفاظت از محیط زیست تلاش کنند.

ارسال نظرات