فرمانده سپاه ناحیه طارم سوم خرداد را یکی از مهم ترین وقایع در طول تاریخ انقلاب اسلامی دانست وگفت:رزمندگان توانستد با ایمان واتکای به خداوند وبا دستان خالی این پیروزی بزرگ را رقم بزنند.
کد خبر: ۹۱۴۰۳۴۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰

اقبال جهانبخشی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر وهفته ایثار ومقاومت اظهار داشت:آزادسازی خرمشهرنمونه ای بارز از قدرت وحدت وهمبستگی وانسجام ملت ایران است که در این راه با یکدلی برای رهایی خرمشهر شتافتند وبه ندای امام خمینی(ره)لبیک گفتند.

وی با اشاره به اینکه خرمشهر575روز در اشغال دشمن دشمن بود،خاطرنشان کرد:در عملیات بیت المقدس رزمندگان ودلیر مردان کشور توانستند در طی 25روز و در چهارمرحله دراوج اقتدار،خرمشهر را آزاد کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه طارم سالروز آزادسازی خرمشهر را برگ زرینی در تاریخ دفاع هشت ساله ملت ایران دانست وافزود:این روز نماد وحدت،همدلی وسند غرور وافتخار ملت ایران است.

 

وی از اجرای بیش از 28عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر وهفته ایثار ومقاومت در سپاه ناحیه طارم خبر داد وگفت:از مهم ترین این برنامه ها می توان به دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران،دیدار با امام جمعه این شهرستان ومراسم بزرگداشت سوم خرداد اشاره کرد.

 

گفتنی است سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس((روز مقاومت وپیروزی))نام گرفته شده است.

ارسال نظرات