خبرهای داغ:

نشست خبری با فرمانده سپاه رامشیر به مناسبت سالگردحماسه سوم خرداد

فرمانده سپاه رامشیرجناب سرگردکیوان منصوری دراین نشست خبری عناوین برنامه سپاه که به صورت شهرستانی برگزار میشود به شرح ذیل عنوان نمودند
کد خبر: ۹۱۴۰۳۶۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

1. غبارروبی مزار شهدا
2. روایت گری از پایداری زنان
3. دیدار باخانواده شهدا
4. برگزاری نهضت روشنگری
5. برپایی مراسم احیا توسط پایگاه مقاومت بسیج
6. برگزاری همایش سوم خرداد درمسجد امام خمینی ره
7. برگزاری حلقات صالحین توسط پایگاه مقاومت بسیج
8. برپایی نماز وحدت
9. برگزاری کلاس احکام در پایگاه مقاومت بسیج
10. برپایی نمایشگاه کتاب
11. محفل انس باقرآن

ایشان در ادامه *فتح خرمشهر نشانه جهاد و مقاومت ملت ایران بود.

فرمانده سپاه رامشیر با بیان اینکه خرمشهر نشانه مقاومت، مجاهدت و جهاد واقعی ملت ایران در مقابل استکبار بود، اذعان کرد: فتح خرمشهر نشانه عظمت و بزرگی ملت ایران بود ما در فتح خرمشهر با امکانات و نیروهای اندک ضمن بازپس‌گیری خرمشهر نزدیک به 20 هزار اسیر هم در اختیار گرفتیم.

سرگردمنصوری با اشاره به اینکه پیروزی در خرمشهر نشانه جهاد و مقاومت ملت ایران بود، یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند آماده باشید خرمشهرها در پیش است و این به معنای آن است که ما خرمشهر را با جهاد و مقاومت بازپس‌گیری کردیم و عزت آفریدیم امروز هم در حوزه‌های مختلف اجتماعی فرهنگی و اقتصادی و مقابله همه‌جانبه با دشمن نیاز است با جهاد و مقاومت بر دشمن غلبه کنیم.

وی تأکید کرد: در مقابل دشمن راهی جز منطق مقاومت که برگرفته از منطق اهل‌بیت (ع) و سیدالشهدا (ع) است وجود ندارد، ابراز کرد: حضرت سیدالشهدا (ع) مایه عزت بشری است و مقاومت به معنای عزت، شرف و بزرگی حسینی است.

فرمانده سپاه رامشیر با بیان اینکه راه مقاومت و ایستادگی ما را در دفاع مقدس پیروز کرد، ابراز کرد: تمام تلاش امروز دشمن حذف مقاومت ملت ایران است، دشمن عملیات سنگینی را علیه ما آغاز می‌کند سپس شماره تلفن برای مذاکره می‌دهد و این اقدام دشمن برای فرو ریختن مقاومت ملت ایران بوده.

وی تأکید کرد: تنها راه مقابله با دشمن، مقاومت است و برای تحقق این مهم همه باید گوش‌به‌فرمان ولی‌فقیه باشند و برای ایستادگی و مقابله با دشمن متحد و منسجم شوند.

فرمانده سپاه رامشیر، مقاومت را سنگر مستحکم در برابر دشمن دانست و بیان کرد: در طول انقلاب اسلامی هر کجا مقابل دشمن مقاومت و ایستادگی کردیم موفق شدیم و دشمن مجبور به عقب‌نشینی کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار