خبرهای داغ:
اولین کارگروه تخصصی استاندارد سازی و ارتقاء کالا و خدمات در سالجاری، به ریاست علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در سالن جلسات ستاد بحران قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۰۳۸۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین اولین کارگروه تخصصی استاندارد سازی و ارتقاء کالا و خدمات در سالجاری، به ریاست علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در سالن جلسات ستاد بحران قزوین برگزار شد.

سیروس صارمی مدیر کل استاندارد استان ضمن قدردانی از حضور مدیران دستگاهای اجرایی که در سال 97 در کارگروههای استاندارد مشارکت فعال داشته اند بیان کرد: رویکرد امسال علاوه بر تحقق اهداف عملیاتی اداره کل، بررسی مشکلات موجود در صنعت و واحدهای تولیدی است که بتوان در این قبیل جلسات برای حل مشکلات تصمیم گیری نمود.

دبیر جلسه کارگروه استاندارد سازی استان افزود: سعی شده است با ورود بخش خصوصی و تولید کنندگان در این کارگروه ها در راستای شعار رونق تولید در چهارچوب اختیارات استان قدم برداریم و اعتقاد داریم که با همکاری دستگاههای اجرایی استان موضوع بند 24 سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری (افزایش پوشش استاندارد برای کلیه محصولات داخلی و ترویج آن) تحقق خواهد یافت.

مدیر کل استاندارد قزوین گفت: از 37 مصوبه کارگروههای سال گذشته، 15 مورد اجرا شده است و 18 مورد در دست اقدام می باشد ولی 5 مصوبه که نیاز به مشارکت دستگاههای اجرایی داشته است هنوز اجرا نشده است.

1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها