« امیر تورنگ » از بین۱۱۲ هزار شرکت کننده در جشنواره بین المللی ۳۵ Awards موفق به کسب دیپلم افتخار و نامزد عنوان بهترین عکاس دنیا، در ژانر موبایل گرافی شد.
کد خبر: ۹۱۴۰۳۹۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
 
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، عکس این عکاس جوان در ژانر موبایل گرافی باز بین 329 هزار عکس که از 172 کشور دنیا به این جشنواره ارسال شده بود، موفق به اخذ این عنوان شده است.


کسب عنوان نامزد بهترین عکاس دنیا در ژانر موبایل گرافی، قرار گرفتن نام این عکاس جوان قشمی در بین ۱۰۰ عکاس برتر دنیا و قرار گرفتن عکس منتخب وی در بین ۱۰۰ عکس تاپ دنیا، همچنین کسب دیپلم افتخار جشنواره 35 Awards از افتخارات کسب شده توسط « امیر توررنگ » است.


این عکاس جوان، اهل شهر درگهان جزیره قشم است که از 14 سالگی به رشته عکاسی علاقمند شده و دارای چندین دیپلم افتخار در این رشته است.

 


دیپلم افتخار در مسابقه « آواردز » روسیه در ژانر پدر و پسر، دیپلم افتخار در ژانر سایه، کسب مقام دوم در مسابقات عکاسی دانش آموزی کشور در سال 1393 و کسب مقام نخست در مسابقات عکاسی دانش آموزان هرمزگان از مهمترین افتخارات و فعالیت های تورنگ است.


دیپلم افتخار  امیر تورنگ، آخر ماه می میلادی در وبسایت رسمی جشنواره آپلود خواهد شد.

ارسال نظرات