خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) خوی گفت: صبر و بخشندگی مهم‌ترین ویژگی امام حسن (ع) بود.
کد خبر: ۹۱۴۰۴۰۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام غلامرضا اکبرزاده در جشن میلاد خجسته سالروز ولادت دومین امام شیعیان جهان در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه خوی، اظهار کرد: خداترسی، انس با قرآن، مهربانی، شجاعت و فروتنی از جمله بارزترین صفات امام حسن (ع) است.

این مسوول گفت: امام حسن (ره) تمام عمر خود را صرف خدمت به مردم، هدایت و راهنمایی آنان کرد و با توجه به اینکه در شرایط بد اجتماعی به امامت رسید، مشکلات عدید‌ای را در جامعه اسلامی پشت سر گذاشت.

وی ادامه داد: امام حسن(ره) الگوی رفتاری و اجتماعی برای تمامی بشریت است و هر چند دشمنان سعی دارند از ایشان به عنوان صلح جو یاد کنند، ولی ما به عنوان یک فرد مسلمان وظیفه داریم با بصیرت دهی و روشنگری مردم را آگاه سازیم و بدانیم که امام برای زنده نگه داشتن اسلام تلاش زیادی کرده بود و نقش بی‌بدیل ایشان برای ترویج دین بر هیچ کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام اکبرزاده در ادامه با توجه به فرا رسیدن ماه بندگی خدا، همگان را به تقوا و دوری از گناهان سفارش کرد و گفت: همه کارهای ما در درگاه خداوند وقتی باقی می‌ماند و اثربخش است که نباید اخلاص در آن فراموش شود و باید بدانیم خداوند متعال از همه کردار ما آگاه است.

انتهای پیام

ارسال نظرات