یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس راهیان نور را حرکتی فرهنگی و تاثیرگذار خواند و گفت: راهیان نور از مهم ترین راه های تداوم راه شهداست.
کد خبر: ۹۱۴۰۴۳۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

راهیان نور از مهم ترین راه های تداوم راه شهداست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عزت اله جعفری در اختتامیه اردوهای راهیان نور کاروان «فاطمیون» سپاه ولایت تبریز، افزود: شهدا با دعوت از مردم در این اردوها به آن ها نظر دارند و توجه می کنند و چه بسیار جوانانی که هرسال بی صبرانه انتظار می کشند تا میهمان شهدا باشند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به توطئه دشمنان اشاره و بیان کرد: امروز دشمن علاوه بر جنگ فرهنگی، جنگ اقتصادی را نیز بر مردم تحمیل کرده است تا با ناکارآمد نشان دادن نظام بین مردم و نظام گسست ایجاد کند.

سردار جعفری ادامه داد: در چنین برهه ای داشتن بصیرت و روحیه ایستادگی همچون دوران جنگ نیازمند است تا دشمن چون گذشته نتواند کاری از پیش ببرد.

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ادامه اسلام، رهبری و مردم را اصلی ترین مولفه در اقتدار نظام عنوان و اظهارداشت: انقلاب با حرکت در مسیر اسلام ناب محمدی و با هدایت رهبر فرزانه انقلاب و پشتبانی مردم همچنان مقتدر است و تا این مولفه ها باشد توطئه دشمناناثری ندارد ولی باید همیشه هوشیار بود.

راهیان نور از مهم ترین راه های تداوم راه شهداست

آیین اختتامیه اردوهای راهیان نور کاروان «فاطمیون» سپاه ولایت تبریز شب گذشته با تجلیل از خادمان الشهدای این کاروان در حسینیه شهدای گلزار شهدا وادی رحمت تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها