فرمانده سپاه ناحیه مشگین شهر گفت: ما در طرح شهید بهنام محمدی به کمک مجموعه اداره آموزش و پرورش باید کادر سازی و نخبه پروری کنیم و این بستری است که باید نهایت استفاده از آن انجام گیرد تا تربیت نسل جوان برای آینده این کشور کادر سازی کنیم.
کد خبر: ۹۱۴۰۴۴۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
کادرسازی و نخبه پروری از اولویت‌های طرح شهید بهنام محمدی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار محمد پورمند در کارگاه هم افزایی و هم اندیشی ارکان مساجد متولی طرح شهید بهنام محمدی با حضور جمعی از مربیان و سرگروه ها، فرماندهان پایگاه ها، هیئت امنای مساجدو یاور مربیان طرح در حسینیه ناحیه مشگین شهر برگزار شد ضمن تشریح اهداف طرح شهید بهنام محمدی تصریح کرد: این طرح با هدف تربیت ۸ الی ۱۰ میلیون جوان مومن و انقلابی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است آغاز شده که برای یک دوره ۶ ساله برنامه ریزی شده است تا جوانان با حضور در مساجد و انس با چنین مکان‌هایی به نیروی انقلابی و پای ثابت برنامه‌های مسجد محوری قرار گیرند.

وی با تاکید بر اهمیت این طرح افزود: ما در این طرح به کمک مجموعه اداره آموزش و پرورش باید کادر سازی  و نخبه پروری کنیم و این بستری است که باید نهایت استفاده از آن انجام گیرد تا تربیت نسل جوان برای آینده این کشور کادر سازی کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مشگین شهر گفت: مربیان، سرگروه‌ها و فرماندهان پایگاه‌ها سربازان ولایت هستند که اگر این افراد بتوانند نیرو‌های بیشتری را جذب و کادر سازی و پای کار بیارند کشور دیگر مشکلی نخواهد داشت و این شروعی برای تربیت نسل جوان برای آینده این کشور خواهد بود.

در ادامه جلسه سرگرد پاسدار نریمان حیدری به تشریح اقدامات انجام گرفته در راستای اقدامات ۹ ماهه این طرح پرداخت.

در بخش دیگری از این کارگاه هم افزایی و هم اندیشی، شرکت کنندگان حاضر به دو گروه تقسیم و به صورت تخصصی کارگاه برگزار کردندو مواردی همچون بررسی الزامات انجام فعالیت دانش آموزی در مساجد، بررسی نقش‌ها و رسالت‌های هر یک از ارکان مسجد درارتباط با اجرای بهینه طرح، آسیب شناسی مرحله مسجدی طرح مورد بحث و برری قرار گرفت.

گفتنی است در این برنامه که با حضور نمایندگانی از آموزش و پرورش، اداره اوقاف شهرستان و اکیپ اعزامی از سپاه استان اردبیل برگزار گردید در همایشی به سوالات، ابهامات و مسائل پیش روی ارکان طرح پاسخ داده شد. در آخر کارگاه با صرف افطاری از شرکت کندگان پذیرایی به عمل آمد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار