سرپرست فرمانداری چناران از اجرای اقدامات اساسی در حوزه جوانان در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۰۴۵۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان چناران با حضور مدیران ادارات و دستگاه‌های مرتبط و اعضاء هیئت رئیسه مجمع مشورتی جوانان به ریاست، ولی قلیچی سرپرست فرمانداری برگزار شد.
 
سرپرست فرمانداری چناران با تبریک میلاد پر خیر و برکت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام، با اشاره به وجود نزدیک به ۴۰ هزار جوان در سطح شهرستان عنوان کرد: اقدامات اساسی و خوبی در حوزه جوانان در حال انجام است، مجمع مشورتی جوانان شکل گرفته، خانه جوان در حال پیگیری و ایجاد است، خانه محبت ویژه حمایت از زوج‌های جوان فعال و در حال ارائه خدمات بوده و تسهیلات حوزه اشتغال جوانان تخصیص یافته و آماده پرداخت می‌باشد.
 
قلیچی محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را خانواده دانست و افزود: با احصاء نیازمندی‌های خانواده‌ها و جوانان، باید برای ارائه خدمات مختلف برنامه ریزی مطلوب انجام دهیم.
 
وی ادامه داد: باید در مقوله برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به دنبال نگاه نو و برنامه‌های متفاوت و متنوع باشیم.
 
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان تصریح کرد: طرح دولت مردان جوان در تابستان به عنوان طرح اوقات فراغت در دستور کار اعضاء کارگروه و مدیران دستگاه‌ها قرار گیرد و جوانان دانشجو بر اساس رشته تحصیلی و علاقه مندی در کنار مدیران و روسای ادارات به کسب تجربه بپردازند.
 
سرپرست فرمانداری به اصل مهارت آموزی جوانان اشاره کرد و عنوان داشت: هماهنگی لازم با آموزش و پرورش برای اجرای هر خانواده یک مهارت به انجام رسیده است. گفتنی است بازه سنی جوانی به سنین ۱۸ الی ۳۵ سال تغییر یافته و در سطح شهرستان چناران با ۳۷۹۰۳ جوان در رده نهم استان از میان ۲۹ شهرستان قرار داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها