خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولایت تبریز در آیین اهدای 9سری جهیزیه به نوعروسان، اهدای این جهیزیه ها را حرکتی ارزشمند عنوان و بیان کرد: حمایت و کمک نیازمندان وظیفه ای انسانی و دینی است که خیران و بسیجیان پایگاه شهید شریف زاده به آن جامه عمل پوشیده اند.
کد خبر: ۹۱۴۰۴۶۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حبیب دباغی ماه رمضان را بهترین فرصت برای حرکت در مسیر ائمه دانست و افزود: مسیر ائمه(ع) برای عبودیت و بندگی مشعلی درخشان است که خوشبختانه در این پایگاه از آن به خوبی استفاده می شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود علت مشکلات کشور را به خوشبین بودن و امیدوار بودن به غرب بیان کرد و ادامه داد: امروز بسیاری از مشکلات ما به چشم دوختن به غرب و مرعوب شدن در مقابل تهدیدهای استکبار و عمل نکردن به فرامین رهبری بر می گردد.

دباغی بیان داشت: امام خامنه ای راه برون رفت از مشکلات را چنیدن سال قبل اعتماد نکردن به غرب و اقتصاد مقاومتی بیان فرمودند ولی متاسفانه اقدام و کار زیادی در این مورد انجام نگرفت.

وی در پایان با تشکر از زحمات فرمانده و بسیجیان پایگاه شهید شریف زاده، اظهار داشت: اینگونه اقدامات زمینه تشکیل خانواده برای خانواده های کم بضاعت را فراهم می کند و موجب دلگرمی مردم به نظام و بسیج می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها