سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد گفت: ورود و شرکت جوانان و نوجوانان و دانش آموزان به مساجد بسیار مهم است و باید جوانان و دانش آموزان را برای شرکت در مساجد برای نماز و برنامه‌های مساجد تشویق نمود و به آنان اهمیت داد.
کد خبر: ۹۱۴۰۴۷۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
طرح شهید بهنام محمدی نقطه پیوند مسجد، مدرسه و خانه است
به گزارش سرویس دانش آموزی خبرگزاری بسیج از اردبیل، کارگاه هم اندیشی مساجد متولی شهید بهنام محمدی نواحی اصلاندوز و پارس آبادبا حضور سرهنگ عبدی مسئول هماهنگ کننده و سرهنگ نقی پور فرمانده بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس (ع) و سرهنگ نوری فرمانده ناحیه سپاه پارس آبادو فرمانده هان پایگاه‌ها و هیئت امنای مساجد در سالن اجتماعات کانون فرهنگی ناحیه سپاه پارس آباد برگزارشد.

سرهنگ پاسدار حسن نوری فرمانده ناحیه سپاه پارس آباد در این مراس با بیان اینکه طرح شهید بهنام محمدی نقطه پیوند مسجد، مدرسه و خانه است اظهار داشت: ورود و شرکت جوانان و نوجوانان و دانش آموزان به مساجد بسیار مهم است و باید جوانان و دانش آموزان را برای شرکت در مساجد برای نماز و برنامه‌های مساجد تشویق نمود و به آنان اهمیت داد.

وی با بیان اینکه طرح شهید «بهنام محمدی» نقطه پیوند مسجد، مدرسه و خانه است، افزود: هم افزایی میان بسیج وآموزش و پرورش باید بیش از پیش تقویت شود که در طرح شهید «بهنام محمدی» از هر مسجد دو یا سه بسیجی به کمک اولیاء و کادر آموزشی مدرسه می‌روند که آنان را در کار‌های تربیتی یاری رسانند.

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه طرح تربیتی شهید «بهنام محمدی» به دنبال تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت مدارس و مساجد کشور است، تصریح کرد: این طرح با مشارکت ادار جات در این شهرستان اجراء می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح شهید «بهنام محمدی مختص مدارس دولتی است، اظهارکرد: در مرحله نخست این طرح به دنبال معرفی طرح به دانش آموزان از طریق شناسایی چهره به چهره و ارتباط گیری با برگزاری مسابقات و اردو‌های علمی هستیم.

سرهنگ نوری با اشاره به اینکه بهره‌گیری از ساعات پرورشی، آمادگی دفاعی و زنگ‌های تفریح زمان مناسبی برای اجرای طرح «شهید بهنام محمدی» در مدارس است، گفت:دانش آموزان در این ساعات به انجام کار‌های علمی همچون پرواز پاراگلایدر، موشک آبی، موشک هوازی به زمین و ابرحباب می‌پردازند.

برگزاری کارگاه آموزشی برای فرمانده هان پایگاه‌ها و هئیت امنای مساجد و پخش کلیپ بحشی دیگری از این مراسم بود.
ارسال نظرات