با هدف ترویج فرهنگ ولایتمداری، مقاومت، خودباوری دینی و ملی و حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ویژه برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در سطح استان سیستان و بلوچستان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۱۴۰۵۰۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست خبری فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد و فتح خرمشهر با حضور اصحاب رسانه در مهمانسرای سپاه سلمان در شهرستان زاهدان برگزار شد.
 
سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این  نشست گفت: ویژه برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد با هدف ترویج فرهنگ ولایتمداری، مقاومت، خودباوری دینی و ملی و حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  از 1 تا 4 خرداد در سطح استان  با شعار ما پیروزیم با اجرای 20 عنوان برنامه در سطح استان برگزار می‌شود.

وی تبیین نقش، هدایت و فرماندهی الهی ولی فقیه در حیات معنوی کشور و خلق حماسه ها و پیروزیها، تبیین قدرت و وحدت نیروهای مسلح و بسیج مردمی برای ایجاد بازدارندگی در مقابله با تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی را از راهبردهای گرامیداشت این ایام الله و اجرای ویژه برنامه های ایام برشمرد.
 
سردار گشتاسبی ادامه داد: حماسه سوم خرداد جریان و رویکردی تاریخ ساز است که سلاح عزم و اراده ایمان به مکتب و علاقه به میهن اسلامی با توکل به خداوند و اتحاد و همدلی جهاد آگاهانه و شجاعانه رزمندگان اسلام، حماسه آزاد سازی خرمشهر قهرمان را در پی داشت.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: حماسه شگرف آزاد سازی خرمشهر از پنک استکبار جهانی و ایادی آن پیروزی و نصرت الهی سرو قامتانی را پدید آورد که با فتح آفرینی خود اوج ایثارو شجاعت و بلکه جاودانگی انقلاب اسلامی را رقم زدند.

این مسئول بیان کرد: برنامه‌های روز اول با شعار رسانه، دفاع مقدس و مقاومت، روز دوم با شعار شهدا و ایثارگران و پیروان ولایت، روز سوم مقاومت، ایثار و پیروزی و روز ولایتمداری، وروز چهارم روز دزفول، روز مقاومت و پیروزی نامگذاری و اجرا می‌شود.

سردار گشتاسبی، برگزاری نشست خبری فرمانده سپاه سلمان با اصحاب رسانه و تشریح برنامه‌ها و بازخوانی کار کرد رسانه در دوران دفاع مقدس، برگزاری کلاس‌های قرآنی و بصیرتی در سطح استان و پرداختن به سال روز گرامیداشت سوم خرداد، برگزاری صبحگاه نیرو‌های مسلح با محوریت سپاه، تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران عملیات بیت المقدس و خانواده شهدای مدافع حرم در صبحگاه مشترک، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، حضور سازمان یافته نیرو‌های مسلح در نماز جمعه، برپایی مراسم شب‌های احی در حسینیه عاشقان ثارالله، را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در این مدت برشمرد.
ارسال نظرات