استکبار جهانی و دشمنان ایران باید خرمشهر‌ها را برای خود درس عبرت بدانند چرا که ملت ایران همیشه مقابل ظلم و ستیز ایستاده است و اگر دشمن قدمی کج بخواهد بردارد با روحیه انقلابی و جهادی ملت ایران مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۴۰۵۱۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

آزادسازی خرمشهر برای استکبهار جهانی درس عبرت شود

سرهنگ پاسدار شکر عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اردبیل با تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی غرور آفرین خرمشهر اظهار داشت: آزادسازی خرمهشر مرهون همت، پشتکار و خون مطهر شهدای عملیات غرور آفرین بیت المقدس و از معجزات الهی بود که همیشه در دل‌ها و ذهن ملت ایران و دنیا باقی خواهد ماند.

عبدی اظهار داشت: امروز در سالگرد ارزشمند و غرور آفرین عملیات بیت المقدس قرار گرفتیم که از دهم اردیبهشت سال ۱۳۶۱ آغاز شد و جا دارد یادی کنیم از شهدا و بویژه شهدای نظیر شهید باقری، شهید صیاد شیرازی و ۸۳ شهید والامقام بسیجی و سپاه پاسدارن و شهدای شاخص استان اردبیل شهیدان، صمد ارادتی، حسن علی عرش نشین، مقصود ملامحمدی، پاریاب بهلولی و شهید سیّد جعفر خوشروزی که در این عملیات غرور آفرین به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

وی افزود: خرمشهر در طول تاریخ سه بار سقوط کرده و تنها زمانی که این شهر پر حادثه مرزی به دست خود مردم ایران آزاد گشته در روز سوم خرداد و توسط رزمندگان عملیات بیت المقدس پس از ۵۷۵ روز اسارت بوده است.

آزادسازی خرمشهر برای استکبهار جهانی درس عبرت شود

سرهنگ عبدی گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران، دوران دفاع مقدس، عملیات بیت المقدس و خرمهشر یک ارزش است چرا که عزت و اقتدار و عظمت کشور و دستاوردهای علمی، نظامی و اقتصادی مهرون خون‌های تقدیم شده شهدای گرانقدر است.

وی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی و دشمنان ایران باید خرمشهر ها را برای خود درس عبرت بدانند چرا که ملت ایران همیشه مقابل ظلم و ستیز ایستاده است و اگر دشمن قدمی کج بخواهد بردارد با روحیه انقلابی و جهادی ملت ایران مواجه خواهد شد.

وی اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت نجات دهنده امت و جوامع می‌باشد و امروز هر امت و ملتی که از فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت بهرمند باشد موجودیت خود را حفظ خواهد نمود و بسیار ارزشمند است که این فرهنگ در دنیا در حال ترویج و گسترش است.

ارسال نظرات