رئیس حوزه هنری اردبیل: یاد و نام شهیدان و جانبازان، جامعه را در برابر هرگونه آسیب و خطر احتمالی بیمه می کند و امروز ترویج و انتشار فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان یکی از مهمترین وظایفی است که بر دوش هنرمندان قراردارد.
کد خبر: ۹۱۴۰۵۳۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

یاد و نام شهیدان و جانبازان، جامعه را در برابر هرگونه آسیب و خطر احتمالی بیمه می کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، امیر رجبی رییس حوزه هنری استان اردبیل در جریان بازدید سردار ناصر دستاری جانباز 80 درصد دوران هشت سال دفاع مقدس از حوزه هنری استان اردبیل، ضمن قدردانی از رشادتها و فداکاری‌های شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس گفت: ما هر چه داریم از زحمات و ایثارگری شما عزیزان می‌باشد، شما حق بزرگی بر گردن تک تک ما دارید و سال‌هاست که به خاطر سربلندی مملکت، زحمت جسمی را متحمل می‌شوید.

رجبی اضافه کرد: دیدار شما توفیق بزرگی است برای حوزه هنری اردبیل و کارکنان آن و باعث افزایش روحیه همه ما می‌شود و امیدوارم که بتوانیم از حضور شما انرژی و درس لازم را بگیریم.

رییس حوزه هنری استان اردبیل افزود: یاد و نام شهیدان و جانبازان، جامعه را در برابر هرگونه آسیب و خطر احتمالی بیمه می کند و امروز ترویج و انتشار فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان یکی از مهمترین وظایفی است که بر دوش هنرمندان قراردارد.

سردار ناصر دستاری نیز در این دیدار گفت: امروزه دیگر جنگ سخت و فیزیکی جواب نمی دهد و شما هنرمندان و کارکنان حوزه هنری به عنوان نیروهای انقلاب باید بتوانید با تولیدات هنری مناسب و ارزشی در برابر دشمنان مملکت از کیان این سرزمین دفاع کنید.

ایشان افزود: حوزه هنری در طول این سال‌ها توانسته به خوبی با تولید کارهای ارزشی و انقلابی در حیطه‌های مختلف هنر مخصوصاً ادبیات پایداری دین خود را به انقلاب و کشور ادا کند و بنده از طرف خودم و جانبازان استان از کلیه شما عزیزان تشکر می‌کنم.

گفتنی است سردار ناصر دستاری، تنها جانباز قطع نخاع گردنی شمالغرب کشور می‌باشد که در محله تازه شهر اردبیل به دنیا آمده و به دلیل علاقه وافر به ورزش، به ژیمناستیک و تکواندو روی می آورد و بعد از اخذ دیپلم با دیدن یک خبر در روزنامه در مورد تجاوز ارتش بعثی عراق به مناطق اشغالی کشور برای دفاع از کیان و ناموس اسلامی میهن، به جبهه می شتابد و مدتها در گردانهای مختلف به جهاد می‌پردازد.

ایشان در حالی که به همراه نیروهای حفاظت مهمات عازم ماموریت بوده، در اثر اصابت گلوله توپ دشمن و ترکش های حاصله، به درجه رفیع جانبازی نایل و از ناحیه گردن قطع نخاع می گردد.

ارسال نظرات