سید ساجد یعقوبی
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد:
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۳۵۸ نفر حادثه دیده در طول اردیبهشت ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۰۵۳۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر اردبیل به ۳۵۸ حادثه دیده
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهزاد نواختی مقدم با اعلام این خبر افزود: ۲۰۴ نفر در برف و کولاک، ۷۱ نفر از آن‌ها در حوادث جاده ای، ۶۰ نفر طوفان،۱۰ نفر در حوادث ساحلی و دریایی، ۸ نفر در سیل و آبگرفتگی، ۳ نفر مراجعه حضوری، یک نفر ریزش آوار و یک نفر شهری دچار حادثه دیدگی شده بودند.

وی با بیان اینکه این افراد در ۳۹ فقره حادثه دچار حادثه دیدگی شده بودند، تصریح کرد: عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در طول اردیبهشت ماه به ۲۵ حادثه جاده ای، ۴ دریایی و ساحلی، ۳ برف و کولاک، ۲ خدمات حضوری، ۲ طوفان، یک ریزش آوار، یک سیل و آبگرفتگی و یک حادثه شهری امدادرسانی کرده اند.

نواختی مقدم با اشاره به اینکه در این حوادث به ۲۵۰ نفر امدادرسانی شده است، ادامه داد: ۹ نفر در حادثه جاده ای، ۲۰۴ نفر برف و کولاک، ۲۹ نفر طوفان و ۸ نفر سیل و آبگرفتگی امدادرسانی شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این حوادث ۵۶ نفر مصدوم شده بودند، اضافه کرد: ۲ نفر به صورت سرپایی درمان شده و ۱۲ نفر هم توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

نواختی مقدم با بیان اینکه ۶۲ تیم عملیاتی برای امدادرسانی در این حوادث به کار گرفته شده بود، ادامه داد: این تیم‌ها با بکارگیری ۲۳۰ نفر و ۷۹ دستگاه ناوگان اعم از آمبولانس، ست نجات و خودروی کمک دار پشتیبانی به یاری هموطنان شتافته بودند.
ارسال نظرات