خبرهای داغ:
در ایام ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم با حضور پایوران در تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۰۵۴۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، میثم شکفته، مسئول روابط عمومی و تبلیغات تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در این مراسم که در محل حسینیه شهدای گمنام تیپ ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: هرساله در ماه مبارک رمضان مراسم انس با قرآن کریم به‌ منظور بهره‌گیری از برکات این ماه از سوی نهادها و ارگان‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: دراین زمینه نیز سپاه و بسیج با توجه به وظیفه و مأموریتشان که صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است برنامه‌های ویژه‌ای را در طول سال و به‌ویژه ماه مبارک رمضان برای پاسداران، پایوران و نیروهای وظیفه تدارک و اجرایی می‌کند.

شکفته خاطرنشان کرد: یکی از برنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم است که هر پنجشنبه با حضور قاریان مطرح کشوری و استانی در ستاد و نواحی و حتی در حوزه‌های مقاومت بسیج هم برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی یادآور شد: انس گرفتن با قرآن زمینه‌ای برای تدبر در نکات قرآنی است و در این صورت می‌توان پاسخ سؤالات اساسی درباره زندگی را از قرآن استنباط کرد.

شکفته تصریح کرد: آیات قرآن سراسر نو، ایمان، فهم و آرامش است که اگر هر یک از افراد آیات قرآن را درست درک کنند آثار آن را در قلب و روح خود احساس خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار