خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با اشاره به ایثار و فداکاری شهدا برای تداوم ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی گفت: صبر، استقامت و ایستادگی خانواده شهدا زمینه ساز شکل گیری پیروزهای جبهه حق علیه باطل و موجب غرور ملی و حیرت تاریخ شده است.
کد خبر: ۹۱۴۰۵۴۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی در دیدار با خانواده شهیدان محسن و حمید محمدی درخشی افزود: همه ملت ایران مدیون شهدا و خانواده شهدا هستند چراکه خانواده شهدا با وجود سختی ها و ناملایمت ها، ایستاده و پیشتیبان ولایت و نظام اسلامی هستند.
وی ادامه داد: خانواده های شهدا به ما آموختند که اگر رنگ و بوی خدایی داشته باشیم، می توانیم پیرو و رهروی واقعی ائمه معصومین (ع) باشیم.
حجت الاسلام طالعی  اضافه کرد: شهدا به ما آموختند که چگونه راه امام و شهدا را بشناسیم و خانواده انان نیز به ما صبر و استقامت یاد دادند.
وی آرمان شهدا را حرکت در مسیر نهضت عاشورا عنوان کرد و گفت: شهدا با تبعیت محض از ولایت فقیه در راه نیل به کمال و سعادت که همانا شهادت در راه خدا و اسلام بود، قدم برداشتند و برای همیشه ماندگار شدند.
حجت الاسلام طالعی اضافه کرد: خانواده های شهدا نیز با تربیت و پرورش فرزندان برومند خود با تاسی به فرهنگ اسلامی و ایثار و شهادت، نقش موثر و مهمی در شکل گیری و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت داشته و در اجر عظیم شهادت سهیم هستند.
وی ادامه داد: برای اینکه خون جوانان نسل اول انقلاب پایمال نشود، باید جوان متعهد تربیت کنیم تا زمینه برای تشکیل حکومت امام عصر (عج) فراهم شود.
وی به مقام و منزلت شهدا اشاره ای کرد و گفت: شهدا انسان ‌های مخلصی بودند که برای حفظ آرمان‌ های انقلاب جان خود را فدا کردند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پابرجا بماند.
وی تکریم شهیدان و تعظیم در برابر خانواده ‌های صبور آنان را کمترین کار در قبال ایثار و فداکاری بزرگ شهدا دانست و ادامه داد: خانواده های شهدا و ایثارگران، حق بزرگی بر گردن جامعه دارند از این رو شایسته تجلیل و تکریم هستند.
در این دیدار خانواده شهیدان محسن و حمید محمدی درخشی  تجلیل قرار  شدند.

ارسال نظرات