خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان بهار گفت: دفاع مقدس برای ما یک نعمت بود و دستاوردهای بسیار بزرگی نیز برای انقلاب اسلامی داشت.
کد خبر: ۹۱۴۰۵۷۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

دفاع مقدس دستاوردهای بسیار بزرگی برای انقلاب اسلامی داشتبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، احسان قنبری در جمع کارکنان سپاه ناحیه بهار با اشاره به فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: دفاع مقدس برای ما یک نعمت بود و دستاوردهای بسیار بزرگی نیز برای انقلاب اسلامی داشت.

وی با اشاره به تعبیر حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه «خرمشهر را خدا آزاد کرد» گفت: به تصور دشمنان آزادسازی خرمشهر غیرممکن بود اما امداد الهی باعث شد که خرمشهر آزاد شود.

فرماندار شهرستان بهار در ادامه با اشاره به عملیات والفجر ۸ عنوان کرد: این عملیات با وجود اینکه با تجهیزات بسیار جزئی انجام گرفت اما موفقیت آن حیرت‌ جهانیان را برانگیخت.

وی گفت: در تکمیل عملیات والفجر ۸، عملیات کربلای ۴ صورت گرفت و در عملیات کربلای پنج درس فراموش نشدنی را به دشمن دادیم و دشمن از هیبت و صلابت ما ترسید.

قنبری افزود: دشمنان ما کمر همت بسته بودند که انقلاب اسلامی را شکست دهند اما با رهبری‌های هوشمندانه امام(ره) و پشتیبانی ملت بزرگ ایران تمام نقشه‌های آنان خنثی شد و ما به دنیا ثابت کردیم که با کمترین امکانات و با توکل بر خدا پیروزی‌های بزرگی را هم به دست آوردیم.

وی یادآور شد: امیدواریم دشمنان ما تجربه ۸ سال جنگ را تکرار نکنند زیرا ملتی که با کمترین امکانات ۸ سال در برابر چندین کشور دنیا مقاومت کرده است امروز با داشتن منابع انسانی آموزش دیده و امکانات پیشرفته بهتر از گذشته می تواند از کشور خود دفاع کند.

فرماندار شهرستان بهار عنوان کرد: ما امیدواریم هیچگاه جنگی در دنیا اتفاق نیافتد اما به دلیل رفتارهای دوگانه دشمنان خود به این نتیجه رسیده‌ایم که همیشه آماده باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات