رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خبر داد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۱۲۰ نقطه استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۰۵۸۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛حجت‌الاسلام عباس هاشمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس و مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) گفت:  ۳ مراسم بزرگ در اواخر ماه مبارک رمضان در پیش است که پیش‌بینی‌ها و هماهنگی برنامه‌ها انجام‌شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ خرداد نیز مراسم بزرگ روز جهانی قدس را داریم، افزود: مسیرهای راهپیمایی در نقاط مختلف استان به شهرستان، شهرها و بخش ها اعلام شده و تمام برنامه ریزی ها در این راستا صورت گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری راهپیمایی روز قدس در 100 نقطه استان خبر داد و بیان داشت:اقشار مختلف مردم با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ساعت 11 روز جمعه 10 خرداد از مسیرهای اعلام شده به سمت میعادگاه های نماز جمعه حرکت می کنند.

حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه به دلیل ماه مبارک رمضان سعی شده از کوتاه ترین مسیر ها استفاده شود، گفت: همچنین در شهر اراک مسیر راهپیمایی روز قدس از میدان شهدا آغاز و با عبور از پل خیبر و خیابان های محسنی و شیخ فضل الله نوری در مصلای بیت المقدس پایان می یابد.

وی با بیان اینکه سخنران راهپیمایی در شهر اراک را آیت الله محسن اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری است، افزود:امیدواریم مردم استان مرکزی همانند سال های گذشته پرشورتر حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به  برگزاری مراسم روز ارتحال حضرت امام(ره) تصریح کرد: امسال به سبب هم‌زمانی عید فطر با این برنامه، درصدد اجرای تلفیقی هر دو مراسم هستیم.

حجت‌الاسلام هاشمی در این خصوص خاطرنشان کرد: این برنامه در خمین روز چهاردهم از ساعت ۱۸ تا ۲۰ با حضور اعضای شورای اداری استان مرکزی و در اراک هم مراسمی در همین روز  اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات