خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

«ما می‌توانیم» مهم‌ترین پیام دفاع مقدس بود

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: «ما می‌توانیم» مهم‌ترین پیام هشت سال دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۹۱۴۰۵۹۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی ظهر امروز در نخستین نشست تخصصی رسانه، دفاع مقدس و مقاومت که در سالن جلسات اداره کل حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: امروز تاثیرگذارترین و برنده ترین سلاح، رسانه است.

وی با اشاره به اینکه از بدو ظهور اسلام تاکنون هر کس توانایی در دست داشتن افکار عمومی را داشته به موفقیت رسیده است، ادامه داد: رسانه‌های جمعی به راحتی می‌توانند دنیا را از هر لحاظ تحت تاثیر خود قرار دهند.

این مسوول با بیان اینکه در دفاع مقدس تنها رسانه موجود که نقش به سزایی هم داشت رادیو بود، اضافه کرد: اقشار مختلف مردم به مهم‌ترین و فعال‌ترین رسانه موجود اعتماد داشتند، همچنین رزمندگان اسلام نیز معمولا رادیوهایی در اندازه کوچک با خود همراه داشتند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی به نقش رسانه ملی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: آحاد مردم مخاطب این رسانه عظیم هستند، بنابراین باید در محتوا، کیفیت و کمیت برنامه‌های آن تامل کرد.

انتشارات در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس نقش مهمی دارد

سرایی به نقش مهم انتشارات در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: گاهی با تالیف و انتشار یک عنوان کتاب، برای تبیین آرمان‌ها و اهداف بزرگ امام خمینی (ره) در دهه کنونی گام‌های بلندی برداشته می‌شود.

وی کتاب را یک هدیه معنوی باارزش و سودمند دانست و بیان کرد: فرهنگ اهدای کتاب باید در بین آحاد مردم، دستگاه‌های اجرایی و ... نهادینه شود، چرا که در این صورت می‌توان برای رشد و تعالی فرهنگ و دانش عمومی اهتمام ورزید.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی یکی از آسیب‌های کنونی را وجود رقابت در انتشار و نگارش کتاب و شمارگان آن عنوان کرد و بیان داشت: متاسفانه بعضی مواقع کیفیت و محتوای کتاب قربانی خودنمایی‌ها می‌شود.

در اوج غربت و مظلومیت رزمندگان اسلام کارهای بزرگ انجام دادند

سرایی با بیان اینکه برپایی آئین رونمایی از کتاب برای معرفی انتشارات جدید یک گام ارزشمند است، ولی نباید برنامه‌های نمادین به هدف تبدیل شود، اضافه کرد: دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه یک گنجینه عظیم است، که باید برای استخراج آن تلاش کرد و عظمت آن را دریافت و اسیر برنامه‌های نمایشی نشد.

وی «ما می‌توانیم» را مهم‌ترین پیام هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: در اوج غربت و مظلومیت رزمندگان اسلام توانستند که کارهای بزرگ و فاخر انجام داده و دشمنان تا بن دندان مسلح را به عقب راندند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه جوانان ما با اقتدار مقابل دشمنان نظام و انقلاب ایستاده‌ و کشور را از گزند متجاوزان حفظ کردند، گفت: بنابراین باید با چنین روحیه‌ای رو به جلو گام برداریم و رسانه‌ها برای بازخوانی ارزش‌ها، آرمان‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام تلاش کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار