بازدید رئیس بسیج مستضعفین کشور از مناطق سیل زده سیمرغ؛
رئیس بسیج مستضعفین کشور ساعتی پیش به همراه مسئول بسیج سازندگی و معاون هماهنگ کننده سپاه و معاون عمرانی وزارت کشور برای سرکشی از مناطق سیل زده وارد شهرستان سیمرغ شد.
کد خبر: ۹۱۴۰۶۰۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور برای سرکشی از روندبازسازی منازل سیل زده بعدازظهر امروز چهارشنبه اول خردادماه به همراه مسئول بسیج سازندگی و معاون هماهنگ کننده سپاه و معاون عمرانی وزارت کشور وارد مازندران شد.

داود بهادری در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار ما با آروزی قبولی طاعات و عبادات مردم شهید پرور مازندران در ایام ضیافت الله، به تشریح سفر رئیس بسیج کشور پرداخت و افزود: سردار غیب پرور برای بازرسی و سرکشی از روند بازسازی و مرمت مناطق سیل زده وارد مازندران  شد.

 مسئول معاونت روابط عمومی بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه سیل اخیر بیشترین خسارت را در بخش مسکونی و زراعی به شهرستان سیمرغ وارد کرد ،ادامه داد: علاوه بر بازرسی از روند بازسازی و مرمت منازل سیل زده ، سرکشی از روند فعالیت کارگاه  های بازسازی هم در دستور کارسردار غیب پرور قرار دارد.

سخنگوی بسیج مستضعفین  کشور خاطر نشان کرد:اگر مشکلاتی هم در روند بازسازی مناطق سیل زده باشد رئیس بسیج مستضعفین از نزدیک در جریان آن قرار گرفته تا برای رفع مشکلات تدابیری اتخاذ شود.

  مرمت 550 واحد مسکونی سیل زده توسط گروه های جهادی

سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران در حاشیه بازدید رئیس سازمان بسیج مستضعفین از روستای سیل زده رکن‌کلا سیمرغ از لایروبی 3 هزار و 250  واحد مسکونی سیل زده  توسط گروه های جهادی  گفت و افزود:  بسیج سازندگی 550 واحد مسکونی از مجموع 743 واحد سیل زده را  بازسازی و مرمت کرد.

سردار بابایی با بیان اینکه دومیلیارد کمک مردمی برای مرمت و بازسازی منازل سیل زده هزینه شد، اضافه کرد: در مدت دوماه از سیل 225 خانه مرمت شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران  خانه های در حال احداث سپاه را 361 واحد اعلام کرد و یادآور شد:580 گروه جهادی برای کمک به مردم سیل زده وارد عمل شدند.

سردار بابایی در پایان ابراز امیداواری کرد :تا پایان مردادماه سال جاری  مراحل ساخت خانه های سیل زده تمام و تحویل مردم داده می شود.

 

سردار غیب‌پرور بعد از سرکشی از کارگاه بازسازی  و در جریان قرار گرفتن امور اجرایی ،در حال بازدید از روستاها و مناطق شهری سیل‌زده شهرستان سیمرغ با همراهی فرمانده سپاه کربلا مازندران می باشد.

 

اتمام بازسازی منازل سیل‌زده مازندران تا پایان مردادماه / بسیج سازندگی 550مسکن سیل زدگان را مرمت کرد

 

 

سردار غیب پرور برای سرکشی از روندبازسازی منازل سیل زده وارد مازندران شد

 

لازم به ذکر است رئیس بسیج مستضعفین 26 فروردین ماه سال جاری برای رسیدگی به روند امدادرسانی به سیل‌زدگان مازندران وارد این استان شده بود و از نزدیک در جریان کار و وضعیت روستاهای سیل زده سیمرغ قرار گرفت.

 

این خبربروز رسانی می شود... 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها