بیانیه روابط عمومی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به‌ مناسبت سالروز فتح خرمشهر صادر شد:
روابط عمومی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در بیانیه ای، فتح خرمشهر را در حقیقت پرچم و بیرق پر افتخار امت شهید پرور ایران اسلامی در برابر اردوگاه کفر و نفاق و ظلمت استکبار جهانی دانست.
کد خبر: ۹۱۴۰۶۰۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، روابط عمومی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در بیانیه‌ای با گرامیداشت یوم‌الله سوم خرداد ماه، سالروز استقامت و پایداری، فتح خرمشهر را در حقیقت پرچم و بیرق پر افتخار امت شهید پرور ایران اسلامی در برابر اردوگاه کفر و نفاق و ظلمت استکبار جهانی دانست.  

در بخشی از این بیانیه آمده است: 

بار دیگر یوم الله سوم خرداد، روز فتح خرمشهر، روز مقاومت و پایداری، روز شکوه و عزت و حماسه فرا می رسد و همگان را به تفکر و تدبر در این فتح عظیم که دست قدرت خداوند تبارک و تعالی در آن به وضوح عیان گردیده است فرا می خواند.

فتح خرمشهر، نه فتح خاک که فتح ارزش هایی والا و انسان ساز است.

فتح خرمشهر، نماد عزت، سربلندی و شکوه تفکر بسیجی و انقلابی است.

فتح خرمشهر، در حقیقت پرچم و بیرق پر افتخار امت شهید پرور ایران اسلامی در برابر اردوگاه کفر و نفاق و ظلمت استکبار جهانی است.

فتح خرمشهر، روایت معجزه آسای شهیدانی است که با اقتدا به امام شهیدان، عظمت و اعتلای کلمه حق را فریاد کردند و عذاب ذلت و خفت را به استکبار جهانی و دنباله روهایش چشاندند و امروز دلباختگان فرهنگ انسان ساز شهادت در جبهه های دیگری با همان شور و رشادت روزهای خون و خاک و آتش حماسه آفرینی می کنند.

آری! امروز یادگاران آن دوران، در سنگر نبرد خدمت رسانی، جهاد فرهنگی و جهاد اقتصادی همچنان بیرق استقامت و پایداری را بر دوش می کشند و شعار «ما می توانیم» را به منصه ظهور می رسانند.

امروز به معنای واقعی کلمه، فرهنگ جهاد و شهادت، فرهنگ استقامت و پایداری، فرهنگ دفاع و نبرد همه جانبه و در یک کلام فرهنگ عاشورایی و تفکر بسیجی در عرصه های مختلف، اعم از عرصه های علمی، دفاعی، اقتصادی و خدمت رسانی، توانایی خود را به رخ جهانیان کشیده است.

رزمندگان امروز، مجاهدان جبهه رونق تولید ، سنگر فرهنگ و خدمت در همه عرصه هایی هستند که حضور نجات بخش آنان را می طلبد. حضوری پر شور و حماسی که دوست و دشمن را به تعجب و حیرت وا داشته است. دوستان را امیدوار و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و اذنابش را درمانده و خوار و ذلیل کرده است.

در همین راستا پاسداران و بسیجیان و همه سربازان جان بر کف سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ضمن بزرگداشت یوم الله سوم خرداد، روز استقامت و پایداری و سالروز فتح خرمشهر و تبریک این فتح عظیم به آحاد ملت حماسه آفرین ایران اسلامی، همگان را به تاملی دوباره در ابعاد مختلف پیدا و پنهان این فتح عظیم فرا خوانده و بار دیگر عامل اصلی این فتح سرنوشت ساز را که همانا تبعیت خالصانه و بصیرت مندانه از ولی فقیه زمان بود، یاد آوری می نماید.

رزمندگان همیشه پیروز سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، رجاء واثق دارند که امروز هم کلید حل همه مشکلات جامعه، عمل به فرامین و راهبردهای نجات بخش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی می باشد و جز این، راه برون رفتی از مشکلات اقتصادی معیشتی فرهنگی و ... متصور نیست.

امروز هم مصداق کاملی از همان رشادت و حماسه ای که فتح خرمشهر را آفرید، با حضور خودجوش و مردمی رزمندگان، بسیجیان، علما و روحانیون و همه نیروهای مسلح جان برکف اعم از سپاه و ارتش و بسیج و گروه های جهادی مردمی در مناطق سیل زده کشور رقم خورده و شور خدمت رسانی به هموطنان سیل زده همچنان ادامه دارد و اقتدار و شور و شوقی با همان ابعاد سوم خرداد و فتح خرمشهر را در برابر چشمان جهانیان قرار داد.

اول و آخر کلام فرمایش ماندگار و ارزشمند امام راحل عظیم الشان است که در سخنی الهی فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد»

والسلام علی من اتبع الهدی

ارسال نظرات