فرمانده ناحیه فراهان گفت: با اجرای برنامه های پرمحتوا سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به دنبال معرفی حماسه سازی دلیرمردان در این عملیات به جوانان و نوجوانان هستیم.
کد خبر: ۹۱۴۰۶۱۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ سرهنگ حسین رضایی، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج فراهان در جمع خبرنگاران شهرستان ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد، یادآور روزی بسیار مهم در تاریخ ایران اسلامی است که بزرگمردانی با ایثار جان خود این روز را جاودانه کردند به طوری که هرگز از ذهن ها فراموش نمی شود.

وی، با تاکید بر معرفی رشادت های رزمندگان در عملیات بیت المقدس، افزود: با اجرای برنامه های پرمحتوا سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به دنبال معرفی حماسه سازی دلیرمردان در این عملیات به جوانان و نوجوانان هستیم.

رضایی با اشاره به هجمه‌ها و فشارهای استکبار جهانی و آمریکا، گفت: ملت ایران سختی، فشار، تهدید و تحریم‌های مختلف را تجربه کرده اما تن به ذلت نداده و نخواهد داد و استکبار جهانی باید بداند که این نظام و ملت را نمی‌تواند بازی دهد.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت فراهان ادامه داد: می‌طلبد که امروز همه در کنار هم با وحدت و یکپارچگی، مستحکم‌تر از همیشه در مقابل هجمه‌های بی حد و حصر دشمنان ایستادگی و مقاومت کنیم.

وی گفت: هرساله هجمه‌های دشمن و تهدیدها و تحریم‌هایش بیشتر می‌شود، اما بحمدلله امروز با بصیرت و بلوغ سیاسی که داریم در همه پیچ و خم‌های انقلاب و مسیر نظام در سایه رهبری فرزانه از مشکلات عبور خواهیم کرد.

وی با اشاره به برنامه های گرامیداشت سی و هفتمین سالروز آزاد سازی خرمشهر در فراهان اظهار کرد: غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگر، رژه موتوری، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی از شاخص ترین برنامه‌های  گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح شهرستان است.

 رضایی اظهار کرد: همچنین مراسم گرامیداشت حماسه خرمشهر ۲ خرداد ۹۸ در سالن ورزشی سپاه ناحیه فراهان برگزار می شود و در روز جمعه سوم خرداد ۹۸ گردهمایی پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس همزمان با نماز عبادی سیاسی جمعه در مسجد جامع شهر فرمهین با سخنرانی جانشین سپاه روح الله استان مرکزی برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: مردم عزیز ایران اسلامی در این چهل سال انقلاب ثابت کردند که پای آرمان‌های انقلاب بوده و هستند و امروز امنیتی که داریم حاصل شجاعت، استقامت و ایستادگی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس است.

ارسال نظرات