خبرهای داغ:
کارشناس هواشناسی استان قم از وقوع رگبار و رعد و برق طی امروز در این استان خبر داد و گفت: سرعت وزش باد امروز بین ۴۵ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی است.
کد خبر: ۹۱۴۰۶۲۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدجواد ترابیان اظهار داشت: هوای امروز قم قسمتی ابری از بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی است.

وی با بیان اینکه هوای قم در روز پنجشنبه صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد متوسط خواهد بود، عنوان کرد: هوای این استان در روز جمعه کمی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر، در پاره‌ای نقاط رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان قم با بیان اینکه حداقل دمای هوای امروز قم ۱۶ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۱ درجه است، گفت: حداقل دمای هوای قم در روز پنجشنبه ۱۵ درجه و حداکثر ۳۳ درجه، و همچنین حداقل دمای هوای قم در روز جمعه ۱۶ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۵ درجه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه سرعت وزش باد امروز در قم بین ۴۵ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی است، گفت: سرعت وزش باد در قم طی روز پنج‌شنبه بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی و در روز جمعه بین ۴۵ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی پیش بینی می‌شود.

ترابیان گفت: میزان بارش باران شب گذشته در شهر قم هشت دهم میلی متر، منطقه جعفریه یک و چهار دهم میلی متر، جمکران ۲ دهم میلی متر، دستجرد چهار و نیم میلی متر و کهک ۲ و ۶ دهم میلی متر بوده است.
ارسال نظرات