مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان اظهار داشت: دشمن امروز جوانان ما را هدف قرار داده است و می‌بینیم که رهبر معظم انقلاب نیز با شناخت کافی از مسائل در گام دوم انقلاب توجه ویژه‌ای به جوانان دارند
کد خبر: ۹۱۴۰۶۳۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الله ناصرپور ظهر امروز در نشست رسانه، مقاومت و دفاع مقدس ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و همچنین عملیات غرورآفرین حاج عمران، بیان داشت: رزمندگان لرستانی در دو عملیات مهم و بزرگ تاریخ دفاع مقدس عملیات بیت المقدس و حاج عمران نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز عده‌ای می‌خواهند میراث‌داری ما از دفاع مقدس و ارزشهای انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود لذا ما در این زمینه وظیفه بزرگی بر عهده داریم. افزود: اگر امروز نظام استحکام و قدرت درونی داشته باشد دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و در ساخت این قدرت درونی این رسانه است که مهندسی فرهنگی را انجام داده و ذهن جامعه را آماده و آگاه می سازد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان اظهار داشت: دشمن امروز جوانان ما را هدف قرار داده است و می‌بینیم که رهبر معظم انقلاب نیز با شناخت کافی از مسائل در گام دوم انقلاب توجه ویژه‌ای به جوانان دارند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این قرار بود فاز نخست موزه دفاع مقدس لرستان در دهه فجر سال ۹۷ به بهره‌برداری برسد که بنا به دلایلی به سوم خرداد امسال موکول شد و از آنجایی که قرار است مجموعه‌های باغ موزه دفاع مقدس 6 استان به صورت همزمان توسط رئیس‌جمهور افتتاح شود و در استان‌های دیگر کار به پایان نرسیده، افتتاح مرکز فرهنگ دفاع مقدس لرستان نیز به هفته دفاع‌مقدس موکول شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات