خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برای سرکشی و بازدید از فعالیت گروه‌های جهادی مستقر در منطقه سیل‌زده سیمرغ بعدازظهر امروز وارد مازندران شد.
کد خبر: ۹۱۴۰۶۴۹
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان ساری، سیل اخیر مازندران طبق آمارهای رسمی به 6 هزار و 501 واحد مسکونی در مازندران خسارت زد که حدود 800 واحد از این تعداد تخریبی بود و باید نوسازی می‌شد.

در مرحله اول بیش 400 گروه جهادی برای انجام خدمات اولیه  به کمک مردم سیل‌زده شتافتند.

سپاه کربلا مازندران با تشکیل ستاد بازسازی مناطق سیل زده و پس از پیگیری و  برگزاری جلسات  متعدد با مسؤولین  در پی انعقاد قرارداد با کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی مکلف شد 190 واحدمسکونی برای مددجویان  سیل زده بسازد.

به گفته سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا 72 گروه جهادی در منطقه  سیل زده اعم از پاسداران لشکر 25 کربلا، پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان‌ها، طلاب و دانشجویی، 200 واحد مسکونی را در نیمه  اردیبهشت ماه مرمت و تعمیر کردند.

برای بازسازی هرچه زودتر منازل سیل زده هم 42 گروه جهادی با نام 42شهید مدافع حرم استان وارد ساخت و ساز خانه های سیل زده شدند تا در طول 90 روز کاری و تا پایان تیرماه ، کلید خانه ها را به مردم سیل زده تحویل دهند.

به همین منظور سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برای سرکشی و بازدید از فعالیت گروه‌های جهادی مستقر در منطقه سیل‌زده سیمرغ بعدازظهر امروز وارد مازندران شد و در جریان روند مرمت و احداث خانه‌های سیل زده قرار گرفت. 

به گزارش بسیج، رئیس بسیج مستضعفین 26 فروردین ماه سال جاری برای رسیدگی به روند امدادرسانی به سیل‌زدگان مازندران وارد این استان شده بود و از نزدیک در جریان کار و وضعیت روستاهای سیل‌زده سیمرغ قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها