خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آزادشهرگفت: خرمشهرهای دیگری در بحث جنگ اقتصادی دشمن را فتح خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۴۰۶۵۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آزادشهر سرهنگ دوم پاسدار محمود علیخانی فرمانده سپاه آزادشهر روز چهارشنبه بمناسبت سوم خردادسالروز فتح خرمشهر در جمع خبرنگاران گفت: آزادی خرمشهر در سوم خرداد 1361 اتفاقی مهم در تاریخ این آب و خاک بود .

وی با بیان اینکه ما با کمترین امکانات در خرمشهر مقاومت 34 روزه که از مقاومت های منحصر به فرد در ایران و جهان است را رقم زدیم اظهار داشت: 580 روز خرمشهر در اسارت بود اما با عملیات بیت المقدس دژی قدرتمند در این منطقه ایجاد شد.

سرهنگ علیخانی به امکانات گسترده و ظرفیت های استراتژیک ایران در حال حاضر اشاره و تصریح کرد: هیچ کشوری جرات تعرض به ایران را ندارد.

وی تاکید کرد: مقاومت در خرمشهر ملت ما را آبدیده و آماده دفاع کرده لذا جمهوری اسلامی ایران به نوعی بیمه شده است.

فرمانده سپاه آزادشهر گفت: ضرورت دارد آیین و مناسبت هایی مانند آزادسازی خرمشهر را پاس بداریم لذا باید این مهم را ترویج کنیم.

سرهنگ علیخانی اظهار داشت: آزادی خرمشهر جز رخدادهای نادر تاریخ است زیرا رزمندگان اسلام بدون امکانات دشمن را از این آب و خاک راندند.

وی با اشاره به اینکه 24 برنامه گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در سطح شهرستان آزادشهر تدارک دیده شده است گفت: تجلیل از رزمندگان شرکت کننده در آزاد سازی خرمشهر، ، برگزاری شب خاطره، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ،غبار روبی گلزار شهدا،سخنرانی و خاطره گویی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در سطح مدارس، محفل انس با قرآن، برپایی نمایشگاه عکس و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های هفته آزادسازی خرمشهر در شهرستان آزادشهر می باشد.

فرمانده سپاه آزادشهر در ادامه به خدمات رسانی بسیجیان و سپاهیان این شهرستان در خصوص سیل استان گلستان گفت: تا کنون بیش از 300 میلیون تومان در زمینه های پخت غذا،تهیه پوشاک و کمکهای نقدی به مناطق آسیب دیده از سیل کمک رسانی شده است. وی گفت در طرح جهاد همبستگی ، سپاه شهرستان آزادشهر در آینده ای نزدیک تعداد 23 واحد مسکونی جهت ساخت و مرمت در مناطق سیل زده استان گلستان آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها