مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه سلمان:

رمضان ماه رشد باورهای دینی مسلمانان است

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: مسلمانان جهت دست یابی به سعادت اخروی باید در راستای عمل به دستورات این کتاب الهی گام بردارند.
کد خبر: ۹۱۴۰۶۵۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

سرهنگ پاسدار خدا رحم شورودی، مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: رمضانبهترین فرصت برای خودسازی و بندگی خداوند است و ما باید از لحظه به لحظه این ماه در جهت رشد و تقویت باورها و اعتقادات دینی از آن بهره مند شویم.

 وی افزود: قرآن کتاب الهی و معجزه پیامبر است که در این ماه نازل شده و ما جهت دست یابی به سعادت اخروی باید در راستای عمل به دستورات این کتاب الهی گام برداریم.

 سرهنگ شورودی ادامه داد: رمضان ماه انس گرفتن با قرآن و دوری از بدیها می باشد، به همین منظور محفل نورانی انس با قرآن کریم ویژه هیاتهای قرآنی بسیج پیشکسوتان با شرکت افراد منتخب در زاهدان برگزار شد.

مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این محفل بیش از 300 نفر از بازنشستگان و پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت  نیروهای مسلح که از 30 هیات قرآنی می باشند با هدف ترویج فرهنگ قرآنی، در قالب حلقه صالحین گرد هم آمده ضمن قرائت یک جز از قرآن افطار را در کنار یکدیکر بودند.

ارسال نظرات