خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات:

اجرای بیش از 20 برنامه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در قاین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات از برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر در شهرستان قاینات خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۰۶۵۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ رضا هزاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حماسه فتح خرمشهر نشان داد که یکبار دیگر مقاومت می تواند نسبت به سازش و تسلیم علی رغم این که هزینه بر باشد ارجعیت داشته باشد و فتح خرمشهر به عنوان نماد و الگو در نظریه مقاومت مد نظر جوانان قرار بگیرد.

وی افزود: فتح خرمشهر بهانه ای برای ترویج نظریه مقاومت  است.

هزاری با بیان این که امسال 4 روز به عنوان ایام حماسه سازی خرمشهر با شعار ما پیروزیم در نظر گرفته شده است گفت: نشست های روشنگری  در  جهت تبیین و ترویج شعار این ایام در بین  اقشار مختلف و در پایگاههای مقاومت و حوزه ها برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه قاین از برگزاری برنامه محوری و همایش بزرگ سوم خرداد خبر داد و گفت: این برنامه ساعت 7:30 صبح پنج شنبه در محل امام زاده زید قاین برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای عملیات  بیت المقدس و تجلیل از خانواده های شهدای عملیات بیت المقدس، ویژه برنامه های خرمشهر را خدا آزاد کرد و سخنرانی رزمندگان شرکت کننده در عملیات بیت المقدس در نماز جمعه، برگزاری میز خدمت با هدف پاسخگویی مسئولین به مردم و ترویج فرهنگ پاسخگویی، برگزاری مراسم ویژه احیای شب قدر در جوار گلزار شهدای گمنام از دیگر برنامه های  اجرایی در ایام سالروز فتح خرمشهر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار