خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت‌: زمان صدر اسلام عمده کارها در مسجد انجام می‌شد امروزه اگر بخواهیم انقلاب را از آسیب نجات دهیم باید به سمت مسجد برویم.
کد خبر: ۹۱۴۰۶۶۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷

اگر بخواهیم انقلاب را از آسیب نجات دهیم باید به سمت مسجد برویم/ دشمن در مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی آرایش جنگی به خود گرفته استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی عصر امروز در دوره هم اندیشی ارکان مساجد متولی طرح شهید «بهنام محمدی»، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان با اشاره به فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: عملیات بیت المقدس در سال ۱۳۶۱رخ داد و چهارمین عملیاتی بود که در دفاع مقدس اتفاق افتاد و عملیات مشترک بین سپاه و ارتش بود.

وی گفت: عملیات دفاع مقدس از دهم اردیبهشت ماه شروع شد و روز فتح خرمشهر را به لحاظ اهمیتی که داشت روز عملیات بیت المقدس نامگذاری کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در این عملیات نقش سپاه و ارتش همدان بسیار مهم بود، ابراز داشت: عملیات در سه مرحله انجام شد و چهار لشکر در خرمشهر حضور داشتند که ۱۹هزار نفر اسیر گرفتند و خداوند کمک کرد این عملیات اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: عملیات بیت المقدس یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌ها بود که در دوران دفاع مقدس رخ داد.

سردار مجیدی تاکید کرد: در طول دوران دفاع مقدس بچه‌ها در مسجد و پایگاه بسیج بزرگ شدند و عموم رزمندگان تربیت شده مسجد هستند و برای امام و رهبر خود جانشان را فدا می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه باید زودتر از این طرح شهید «بهنام محمدی» را در مدارس شروع کنیم، ابراز داشت: این یک واقعیت است و باید بتوانیم از منزل، مسجد و مدرسه آن نیرویی که مد نظر انقلاب است را تربیت کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه دشمن فضا را آلوده کرده که اجازه ندهد فرزندان ما در مسجد حضور داشته باشند، گفت: امروز طرح شهید «بهنام محمدی» که ادامه طرح‌های دیگر در بسیج است می‌خواهد این را برساند که ۱۰سال در صالحین کار کردیم ماحصل آن باید سرگروه «بهنام محمدی» بشود.

وی تصریح کرد: اگر امروز این رویه را ادامه دهیم قطع به یقین رزمندگان دفاع مقدس می‌شوند و باید چنین نیروهایی را تربیت کنیم که این کار یک کار بزرگ و کار انبیاء است.

*ماهیت انقلاب اسلامی تربیت نیروی اسلامی است

سردار مجیدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ماهیتش تربیت نیروی اسلامی است، خاطرنشان کرد: اگر امتیازی ما در جهان داریم این است که نیرویی تربیت کنیم که بتواند در بزنگاه‌ها بایستد و اگر امروز سپاه را تروریست می‌نامند علتش تربیت اینگونه بچه‌ها است.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم افرادی که تربیت شده ناکجاآباد هستند تربیت فرزندان ما را برعهده بگیرند، گفت: امروز ما باید واقعا دغدغه داشته باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: راهی که دشمن در پیش گرفته، اجازه نمی‌دهد نیروها در صراط مستقیم قرار بگیرند؛ دشمن ساکت ننشسته و در مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی آرایش جنگی به خود گرفته و این را باید باور کنیم.

وی گفت‌: زمان صدر اسلام عمده کارها در مسجد انجام می‌شد امروزه اگر بخواهیم انقلاب را از آسیب نجات دهیم باید به سمت مسجد برویم.

سردار مجیدی با بیان اینکه امروز اگر فرزند ما به سمت مسجد بیاید این مهم است، یادآور شد: ما نباید مسجد را بهشت و جهنم کنیم، باید کاری کنیم که مسجد برای فرزند ما زیبا شود اگر توانستیم این زمینه را فراهم کنیم فطرت پاک فرزندان به این سمت و سو می‌رود و مربیان می‌توانند فرزندان را تربیت کنند.

وی در پایان ابراز داشت: با توجه به اینکه به سمت فصل تابستان می‌رویم باید بتوانیم از مقدماتی که فراهم شده فرزندان را به این سمت بکشانیم تا بتوانیم 100 درصد نتیجه بگیریم و این کار را باید باهم جلو ببریم که اثرات آن را ببینیم و در راستای نیروی تراز انقلابی قدم برمی داریم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات