با اتحاد و همدلی، اهداف بانک را محقق خواهیم کرد

اولین نشست مسوولین مدیریت و روسای شب استان کردستان در راستای تشریح همایش مدیران ارشد بانک و ارزیابی عملکرد شعب در سال ۹۷ در سالن همایشهای مدیریت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۰۷۳۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۰
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان در این نشست به تشریح رئوس مهم همایش مدیران ارشد بانک پرداخت و ابراز داشت: با توجه به تاکید مدیر عامل محترم بانک، وصول مطالبات، جذب منابع ارزان قیمت و پایدار و رونق بخش مسکن از اولویتهای اصلی بانک در سال 98 است.

سلیمی به قیمت تمام شده پول در مدیریت کردستان به عنوان یکی از نقاط قوت مدیریت در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: در 18 شاخص از شاخص های عملکرد در ارزیابی سال 97 در منطقه زرد قرار داشتیم که با کمی هوشیاری و تلاش بیشتر می توانستیم شاهد حضور مدیریت در منطقه سبز ارزیابی عملکرد باشیم.

وی سخت کوشی و هوشمندی برخی از شعب را مهمترین عامل در تحقق اهداف جذب منابع در ماههای پایانی سال 97 عنوان کرد و ابراز داشت: با وجود اینکه بسیاری از بانکها با پرداخت نرخ سود سپرده بیشتر از نرخ مصوب بانک مرکزی، سبب اختلال و رقابت ناسالم در جذب منابع شده بودند ولی ما وارد این مسابقه مخرب نرخ سود نشدیم و با جذب منابع خصوصا در ماههای پایانی سال ثابت کردیم که با اتحاد و همدلی، می توانیم اهداف بانک را محقق کنیم.

سلیمی از برنامه ریزی مدون برای تحقق اهداف مدیریت در سال 98 خبر داد و عنوان کرد: در سالجاری اهداف در تمامی بخشها، بصورت ماهیانه رصد می شود و با توجه به برنامه های بانک در سال 98 هیچ عذر و بهانه ای در عدم تحقق اهداف از سوی شعب پذیرفته نمی شود.

در ادامه این همایش یونس احمدی معاون مالی و فناوری مدیریت به برسی کارنامه ارزیابی شعب پرداخت و گفت: از 24 شعبه مدیریت، 5 شعبه در منطقه سبز قرارداشته اند که ضمن تقدیر از زحمات این شعب امیدواریم در سال جاری نیز این موفقیتها تداوم داشته باشد.

وی همچنین تصریح نمود: در بررسی کارنامه شعب در ارزیابی عملکرد سال 97 ، هشت شعبه در مرز واقع شده بودند که با کمی توجه به برخی از شاخص های ارزیابی عملکرد همچون تعداد پروندهای مطالباتی، ضمانت نامه و جذب منابع در برخی از سپرده ها خصوصا ممتاز و قرض الحسنه، می توانستند با کسب کمترین امتیاز ممکن در منطقه سبز قرار بگیرند .

گفتنی است در پایان این همایش از روسای شعب سعدی سنندج ، دهگلان، امام سقز، آبیدر سنندج و انقلاب سنندج به دلیل قرار گرفتن در منطقه سبز ارزیابی عملکرد با اهدای لوح و هدایایی تقدیر بعمل آمد و از شعب سروآباد در زمینه موفقیت در اجرای طرح تبصره 29 ، مولوی کردسنندج در زمینه ضمانتنامه، دیواندره در زمینه جذب منابع، بهاران سنندج درزمینه بانکداری الکترونیک و کشاورز سنندج در زمینه وصول مطالبات با اهدای لوح تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار