نیرو‌های مسلح شهرستان مهدیشهر به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند
کد خبر: ۹۱۴۰۷۴۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در مهدیشهرسرهنگ ذوالفقاری فرماندهی سپاه ناحیه مهدیشهر، سرهنگ حسینی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان مهدیشهر به همراه کارکنان و جمعی از تکاوران لشگر ۵۸ ذوالفقار با حضرت حجت الاسلام والمسلمین بارانی دیدار و گفتگو کردند.
سرهنگ ذوالفقاری ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و قبولی طاعات و عبادات، حضور نیرو‌های مسلح شهرستان را به این جلسه  خیرمقدم گفت.
وی با اشاره به اینکه در آستانه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر هستیم افزود: ولایت پذیری و تبعیت از، ولی فقیه عامل اصلی پیروزی عملیات بیت المقدس بوده است.
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر خاطرنشان کرد: عملیات فتح خرمشهر در روز دهم اردیبهشت سال ۶۱ با رمز یاعلی ابن ابیطالب (ع) آغاز و ۲۴ روز به طول انجامید و در سوم خردادماه سال ۶۱ به پیروزی رسید و منجر به آزادی خرمشهر شد.
در ادامه‌ی این دیدار حجت الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه مهدیشهر ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و گرامیداشت شهدای عملیات فتح خرمشهر، از حضور گرم و صمیمی نیرو‌های مسلح شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه یکی از سرمایه‌های نظام ما نیرو‌های مسلح هستند افزود: نیرو‌های مسلح ما با بصیرت و با ولایت پذیری پشت نظام و ولایت ایستاده اند.
وی با اشاره به اینکه بهتر است انسان با خدا معامله کند گفت:: هرمقدار معنویت نیرو‌های مسلح بیشتر شود آمادگی برای شهادت، مقاومت و ایثار‌های بزرگ بیشتر می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین بارانی خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح باتوجه به شرایط بد کنونی و جنگ اقتصادی و روانی باید بیداری داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها