قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر:
مهرآبادی با اشاره به پایان پروژه مسکن مهر در استان‌های یزد، زنجان و چهارمحال و بختیاری از بسته شدن پرونده مسکن مهر در ۵ استان دیگر تا پایان شهریورماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۰۷۴۵
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا ، احمد اصغری مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در حاشیه سفر به استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پرونده پروژه‌های مسکن مهر در استان‌های یزد، زنجان و چهارمحال و بختیاری بسته شده است و در استان‌های قم، مرکزی، کهگیلویه و بویر احمد، سیستان و بلوچستان و بوشهر نیز تا پایان شهریورماه بسته خواهد شد، گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تا پایان سال جاری واحدهای مسکن مهر در سراسر کشور را تکمیل یا تعیین تکلیف کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد با پیگیری‌های جدی وزیر راه و شهرسازی و همکاری معاونان وی بتوان تکلیف واحدهای باقی‌مانده از این طرح را به‌زودی روشن کرد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ساخت بخش زیادی از واحدهای مسکن مهر تمام‌شده و تنها نصبیات آن‌ها باقی‌مانده است، گفت: بر اساس بخشنامه‌ وزیر و مصوبه شورای مسکن به‌ منظور جلوگیری از تعطیلی پروژه‌ها و تکمیل واحدها تعهد کرده‌ایم که مابه‌التفاوت ناشی از افزایش قیمت برخی از نصبیات را بپردازیم.

وی بابیان اینکه این تصمیم تأثیر مثبتی در تحرک بخشی دوباره پروژه‌ها داشته است بر ضرورت حمایت مالی تعهد یادشده به‌منظور تسریع در اتمام واحدهای باقی‌مانده تأکید کرد و گفت: در قانون بودجه مصوبات خوبی به نفع مسکن مهر آمده است اما باید دید این مصوبات تا چه اندازه محقق می‌شود.

 
ارسال نظرات