فرمانده سپاه ناحیه رامسر با تصریح بر این مطلب که حماسه فتح خرمشهر باید الگوی جوانان برای مقاومت باشد، افزود:در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب فرمودند جوانان اداره جامعه را به دست بگیرند.
کد خبر: ۹۱۴۰۷۹۷
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، محمد محمدی فرمانده سپاه ناحیه رامسر در نشست با خبرنگاران در آستانه فرارسیدن حماسه سالروز فتح خرمشهر  با اشاره به اینکه حماسه فتح خرمشهر آغاز شکست آمریکا بود اظهار کرد: جوانان دوران دفاع مقدس با اراده انقلابی و کمترین امکانات در مقابل استکبار جهانی ایستادند و پیروز شدند.

وی با تصریح بر این مطلب که حماسه فتح خرمشهر باید الگوی جوانان برای مقاومت باشد، افزود:در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب فرمودند جوانان اداره جامعه را به دست بگیرند.

به گفته فرمانده ناحیه سپاه رامسر وظیفه همه است در مقابل دشمنی که برای ضربه زدن به انقلاب آرایش جنگی گرفته در تمام عرصه ها فعال و آماده باشند.

محمدی با اشاره به اینکه دشمن با تبلیغات گسترده ،راه اندازی جنگ روانی و نفوذ در تلاش برای رسیدن به اهداف خود است، تاکید کرد: با اتحاد و پرهیز از تفرقه باید در کنار هم  ایستاده و به مردم خدمت کنیم .

فرمانده ناحیه رامسر در پایان سخنان خود به مهم ترین برنامه سالروز فتح خرمشهر اشاره کرد و افزود: دیدار با خانواده شهدا و شهدای عملیات بیت المقدس، اجرای صبحگاه قرآنی و روایتگری رزمندگان  در مساجد  برنامه های مهم در این شهرستان است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها