محفل انس با قرآن نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۰۸۰۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه این محفل معنوی، گفت: این اجتماع، که به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد برگزار شده، مظهر وحدت رزمندگان دوران دفاع مقدس حول محور ولایت، همچنین توکل برخدا و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام و تمسک به آیات قرآن مبین است که منجر به آزادسازی خرمشهر در عملیات غرورآفرین بیت المقدس شد.

وی، افزود: امروز محفل انس با قرآن همزمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه سالروز حماسه سوم خرداد، با حضور نیروهای سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و عزیزان نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شده که نشان دهنده اقتدار نیروهای مسلح تحت فرمان فرمانده معظم کل قواست.

سردار غلامعباس غلامزاده، فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در راستای وحدت و همدلی کارکنان سپاه و نیروی انتظامی در آستانه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر،" روز مقاومت، ایثار و پیروزی"،  به منظور بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان، کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان و همچنین نیروی انتظامی در این مکان مقدس جمع شده اند، تا با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید پیمان کرده و با مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا بیعت دوباره داشته باشیم.

وی افزود: وحدت بین نیروهای ارزشی همواره مورد توجه مقام معظم رهبری بوده است؛ لذا این نشست ها می تواند باعث تقویت وحدت بین نیروهای مسلح و افزایش همدلی آنها شود.

سردار غلامزاده گفت: اعلام آمادگی برای خدمت به مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری با هم افزایی بین نیروهای مسلح از دیگر پیام های این محفل نورانی است.

گفتنی است: جزء خوانی به روش ترتیل ، قرائت تحقیق و ذکر توسل به ساحت مقدس اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام از برنامه های این محفل نورانی بود که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد.

ارسال نظرات