برای اینكه بتوانیم در خرمشهرهای پیش رو موفق باشیم و همچون گذشته دشمن را شكست دهیم، باید نیروهای با ایمان و با انگیزه انقلابی و جهادی تربیت كنیم.
کد خبر: ۹۱۴۰۸۲۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نماز وحدت با حضور جمعی از کارکنان ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی، به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر در مسجد جامع شهر بن اقامه شد.

حجت الاسلام و المسلمین میر افضلی در این مراسم با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، به اهمیت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: عده ای از مردم فقط به دنبال بهره گیری از دنیا هستند كه شاید خداوند در این دنیا نیز به آنها ثروت زیادی هم بدهد؛ ولی در آخرت هیچ نصیبی نخواهند داشت.

وی اظهار کرد: در مقابل دسته اول، افرادی هستند كه به دنبال رضایت خداوند در دو دنیا هستند و همیشه كارهایشان را بر اساس رضای الهی تنظیم می كنند و همین افراد بودند كه با ایثار و از خود گذشتگی حماسه سوم خرداد را آفریدند و خرمشهر ار آزاد كردند و درس ایثار و مقاومت و ایستادگی به تمام آزادگان جهان آموختند.

امام جمعه شهر بن با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مد ظله العالی، تاكید كرد: برای اینكه بتوانیم در خرمشهرهای پیش رو موفق باشیم و همچون گذشته دشمن را شكست دهیم باید نیروهای با ایمان و با انگیزه انقلابی و جهادی تربیت كنیم تا از نفوذ افراد سست عنصر و واداده به غرب در مدیریتهای كلان كشور جلوگیری نماییم.

حجت الاسلام و المسلمین میر افضلی در پایان تاكید كرد: آمریكا تمام توان و تلاش خود را به كار گرفته است تا با استفاده از تحریم و تهدید ملت را از انقلاب ناامید كند، ولی همگان دیدند كه تهدید دشمن و گزینه نظامی بلوفی بیش نبود و فقط می خواست عملیات روانی انجام دهد كه به بركت وجود نیروهای مسلح قهرمان و هوشیاری مردم، دشمن در این زمینه نیز شكست خورد.

ارسال نظرات