مرتضی دهقانی، هدف از برگزاری محافل انس با قرآن کریم و جلسات قرآنی را تقویت روحیه معنوی و افزایش معلومات قرآنی مردم دانست.
کد خبر: ۹۱۴۰۸۴۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مرتضی دهقانی در محفل انس با قرآن کارکنان ناحیه مقاومت شهرستان بن، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت های رزمندگان اسلام در عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، گفت: رزمندگان و ايثارگران در طول 8سال دفاع مقدس به وسيله انس با قرآن  و توسل به ائمه معصومین توانستند دشمن بعثی را شكست دهند و خرمشهر را آزاد كنند.

وی افزود: امروز نيز برای غلبه بر جنگ نرم دشمنان كه به وسيله  ابزار مختلف ازجمله؛ فضای مجازی، شبکه های اجتماعی،  ماهواره ها و انواع برنامه ها به درون تمام خانواده ها رسوخ پيدا كرده است، بايد با استفاده از ظرفيت های كلاسها و محافل قرآنی معنويت را در سطح جامعه افزايش دهيم و با استمداد از خداوند متعال و از ذوات مقدس ائمه معصومين در اين زمينه نيز نقشه شيطانی استكبار عليه اين انقلاب مهدوی را خنثی نماييم.

وی تاكيد كرد: قرآن برنامه زندگی ای است كه از جانب خداوند متعال برای انسان آماده شده است، كه اگر قرآن واقعا فهميده شده و به مفاهيم نورانی آن عمل شود همه مشكلات از جامعه دور خواهد شد.

وی در ادامه افزود: سربازان وظيفه  که نیروهای جوان و آینده ساز کشور هستند نیز می توانند با استفاده از فزصت دوساله حضور در سپاه و خدمت مقدس سربازی، با استفاده از مربيان و استادان گرانقدر بر معلومات معنوی و دينی خود بيفزايند تا بتوانند در آينده مديران و كاركنان انقلابی و جهادی برای اين نظام مقدس باشند و در عرصه های گوناگون خدمت به مردم ايفای نقش نمايند.

ارسال نظرات