مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: ایستادگی و اتحاد بین آحاد مردم، مسئولان و جناح های سیاسی کشورمان در وضعیت کنونی، زمینه ساز پیروزی در برابر تحریم ها و تهدیدهاست.
کد خبر: ۹۱۴۰۸۴۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی روز پنجشنبه در آیین غبارروبی مزار شهدای مراغه افزود: ما وارث خون شهدا هستیم و در دوران دفاع مقدس فارغ از سلایق و جناح های سیاسی در برابر دشمنان ایستادمی و پیروز نیز شدیم.
وی ادامه داد: امروز نیز باید همانند دوران دفاع مقدس در برابر زیاده خواهی ها و تهدیدها نهراسیده و با اتحاد و همبستگی ایستادگی و عزم خود را نشان دهیم که این مایه افتخار و حماسه آفرینی در عصر حاضر است.
حجت الاسلام طالعی اضافه کرد: امروز نیز در خرمشهر اقتصادی نباید خواهان مذاکره باشیم لیکن باید با ایمان، ایثار و فداکاری با تکیه بر تدابیر رهبری با اقتدار در مقابل استکبارجهانی بایستیم.
وی گفت: آنهایی که امروز رنگ عوض کرده باید به خود بیایند چرا که ما وارثان شهدایی هستیم که خون خود را در راه آزادی و آزادگی نثار این مرز و بوم کردند.
حجت الاسلام طالعی افزود: نباید امروز به بیرون از کشور و کشورهای دیگر اعتماد کنیم چراکه اعتماد به غیر از خود و جوانان این اب و خاک، زمینه ساز شکست خواهد بود.
وی با اشاره به سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد 61 ادامه داد: خون شهدا و ایثار رزمندگان در عملیات بیت المقدس و هشت سال دفاع مقدس موجب شد تا ذره ای از خاک میهن اسلامی در چنگال دشمن بعثی نباشد.
حجت الاسلام طالعی ضاافه کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس، با حماسه افرینی های رزمندگان و جوانان ایران اسلامی، معادلات نظامی ابرقدرت های آن زمان را برهم زدیم و امروز با اقتدار، آرامش و امنیت حاصل از آن فداکاری ها با افتخار زندگی می کنیم.
گلزار شهدای مراغه با حضور مسئولان شهرستانی و مردم شهیدپرور مراغه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر گلباران، عطرافشانی و غبارروبی شد.

ارسال نظرات