خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضاعلیه السلام خراسان جنوبی گفت: یکبار دیگر پیروزی ایران مانند آزاد سازی خرمشهر تکرار میشود و همه متوجه می شوند که ایران دارد از خود دفاع می کند ما هم اکنون پایدار مانند ۳۷ سال گذشته ایستاده ایم و بعد از این نیز ایستادگی خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۴۰۸۶۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردارعلی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضاعلیه السلام خراسان جنوبی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان که به مناسبت گرامیداشت فتح خرمشهر در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد اظهار کرد: خرمشهر برای جهان اهمیت ویژه ای دارد.

 

وی یادآور شد: روزی که خرمشهر آزاد شد نام ایران در همه جا به گوش رسید و میدرخشید همچنان که امروز نام ایران در صدر است و میدرخشد.

 

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه شرایط امروز و آن زمان شبیه به یکدیگر است، افزود: آن زمان نیز ما به شدت در محاصره بودیم و دشمن بین المللی قبول نمی کرد که ایران از خودش دفاع میکند تا اینکه خرمشهرآزاد شد و همه متوجه شدند.

 

وی ادامه داد: امروز نیز شرایط همین است و یکبار دیگر پیروزی ایران مانند آزاد سازی خرمشهر تکرار میشود و همه متوجه می شوند که ایران دارد از خود دفاع می کند ما هم اکنون پایدار مانند ۳۷ سال گذشته ایستاده ایم و بعد از این نیز ایستادگی خواهیم کرد.

 

گفتنی است، در این مراسم با حضور قائم مقام نماینده ولی فقیه، جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان رونمایی از مستند " خرمشهرها در پیش است" کاری از محمدرضا سلطانپور با همکاری سپاه انصارالرضا علیه السلام استان رونمایی شد.

 

شایان ذکر است، این مستند در وصف بی بی معصومه محمودی تنها شهیده خراسان جنوبی است که در دوران دفاع مقدس در خرمشهر به فیض شهادت نائل آمده و پیکرش در شهر قم مدفون شده است.

 

همچنین در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدای عملیات بیت المقدس تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها