مراسم جشن ۹۰ نفر از روزه اولی‌ها ویژه دختران و پسران عضو کانون‌ فرهنگی هنری یاران مهدی (عج) در میناب برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۴۰۸۶۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، احمد رنجبرزاده کلیبی مسئول کانون‌ فرهنگی هنری یاران مهدی (عج) شهرستان میناب افزود: همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، بیش از۹۰نفر دختروپسری که به سن تکلیف رسیدند و برای اولین بار روزه می‌گیرند، در مکان‌های عبادی و معنوی مانند مسجد گرد هم جمع شدند و این روز را جشن گرفتند.

وی  با بیان اینکه رویکرد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، رویکرد خانواده‌محور است، گفت: ما معتقدیم که اگر قرار است در جامعه اتفاقی رخ دهد، باید از نسل نوجوان شروع کرد.

رنجبرزاده کلیبی تصریح کرد: ما می‌توانیم در ایام اوقات فراغت از ظرفیت کودکان و نوجوانان مسجدی استفاده و زمینه انس آنان را با معارف اسلامی فراهم کنیم.

مسئول کانون‌ فرهنگی هنری یاران مهدی (عج) تأکید کرد: شاخص برنامه ما برای کودکان و نوجوانان مسجدی، اوقات فراغت تابستان است که از اول تبرماه کلید می‌خورد و به مدت ۵۰ روز ادامه دارد.

وی بیان داشت: پایه برنامه‌های کانون‌ فرهنگی هنری مسجد در مسجد است و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری ویژه مخاطبان  از جمله محافل انس با قرآن، تربیت مربیان قرآنی و فعالیت‌های قرآنی در خانه‌های نور برگزار می‌کنیم،

به گفته رنجبرزاده کلیبی از۹۰نفرروزه اولی ۶۰نفرخواهرو۳۰نفربرادرهستند و ارتباط با اهل بیت و ائمه معصومین علیهم‌السلام ، امامزاده‌ها و مساجد و اثرگذاری فضای معنوی را در ذهن کودکان را یکی از مهمترین هدف برگزاری این جشن برای کودکان می باشد.

 

 

 

 

ارسال نظرات