سردار یاری گفت: امروز دشمن به دنبال مذاکره با ما است و این نشان از عظمت و صلابت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی است ولی بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری مذاکره با دشمن سم است و تنها رمز پیروزی و برون رفت از مشکلات ، مقاومت است.
کد خبر: ۹۱۴۰۸۸۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار نورعلی یاری ، در مراسم سالروز فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس که وز مقاومت و پیروزی نامگذاری شده است، در جمع کارکنان سپاه امیرالمومنین و تیپ 11 حضرت امیر استان ایلام ، گفت: فتح خرمشهر  ، برای همه ی ما ماندنی است  و ما باید این فتح بزرگ را که در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی و جنگ تحمیلی درخشان است ، گرامی بداریم.

وی بیان کرد: فتح خرمشهر ، نماد ایثار و از خودگذشتگی است که رزمندگان ما با جان و دل از خود گذشتند تا دشمنان وجبی از خاک کشور را چپاول نکنند.

سردار یاری اظهار کرد: در عملیات فتح الفتوح ، رزمندگان ما تمام معادلات دشمن را برهم زدند و تمام مقامات بلند پایه آنان از این اقتدار و وحدت متحیر بودند.

فرمانده انتظامی استان ، عنوان کرد: فعل خواستن زمانی صرف شد که رزمندگان و دلاوران ما خرمشهر را از دشمن بعث که تمام کشورهای استکباری جهان با تمام توان از صدام حمایت می کردند ، باز پس گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: در طول چهل سال انقلاب اسلامی ، دشمنان نظام با توطئه گری و خصومت به دنبال ساقط کردن نظام مقدس بودند ولی هربار به لطف خدا و ب ارهنمودهای مقام معظم رهبری و وحدت و همدلی مردم ، شکست خوردند.

امروز دشمن به دنبال مذاکره با ما است و این نشان از عظمت و صلابت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی است ولی بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری  مذاکره با دشمن سم است و تنها رمز پیروزی و برون رفت از مشکلات ، مقاومت است.

 

 

ارسال نظرات