کارگاه نیم روزه هم افزایی و هم اندیشی با حضور مربیان و سرگروه ها، فرماندهان پایگاه، روحانیون و هیأت امنای مساجد مشگین شهرحسینه ناحیه مشگین شهر استان اردبیل برگزار شد
کد خبر: ۹۱۴۰۹۱۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات،

کارگاه هم افزایی و هم اندیشی ارکان مساجد متولی طرح شهید بهنام محمدی  با حضور جمعی از مربیان و سرگروه ها، فرماندهان پایگاه ها، هیئت امنای مساجدو یاور مربیان طرح  در حسینیه ناحیه مشگین شهر برگزار شد. در این کارگاه سرهنگ پاسدار محمد پورمند ضمن تشریح اهداف طرح شهید بهنام محمدی گفت: این طرح با هدف تربیت ۸ الی ۱۰ میلیون جوان مومن و انقلابی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است آغاز شده که برای یک دوره ۶ ساله برنامه ریزی شده است تا جوانان با حضور در مساجد و انس با چنین مکان هایی به نیروی انقلابی و پای ثابت برنامه های مسجد محوری قرار گیرند. وی با تاکید بر اهمیت این طرح گفت: ما در این طرح به کمک مجموعه اداره آموزش و پرورش باید کادر سازی کنیم و این بستری است که باید نهایت استفاده از آن انجام گیرد تا تربیت نسل جوان برای آینده این کشور کادر سازی کنیم. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مشگین شهر گفت: مربیان، سرگروه ها و فرماندهان پایگاه ها سربازان ولایت هستند که اگر این افراد بتوانند نیروهای بیشتری را جذب و کادر سازی و پای کار بیارند کشور دیگر مشکلی نخواهد داشت و این شروعی برای تربیت نسل جوان برای آینده این کشور خواهد بود. در ادامه جلسه سرگرد پاسدار نریمان حیدری به تشریح اقدامات انجام گرفته در راستای اقدامات ۹ ماهه این طرح پرداخت.

در بخش دیگری از این کارگاه هم افزایی و هم اندیشی، شرکت کنندگان حاضر به دو گروه تقسیم و به صورت تخصصی کارگاه برگزار کردندو مواردی همچون بررسی الزامات انجام فعالیت دانش آموزی در مساجد، بررسی نقش ها و رسالت های هر یک از ارکان مسجد درارتباط با اجرای بهینه طرح، آسیب شناسی مرحله مسجدی طرح مورد بحث و برری قرار گرفت. گفتنی در این برنامه که با حضور نمایندگانی از آموزش و پرورش، اداره اوقاف شهرستان و اکیپ اعزامی از سپاه استان اردبیل برگزار گردید در همایشی به سوالات، ابهامات و مسائل پیش روی ارکان طرح پاسخ داده شد. در آخر کارگاه با صرف افطاری از شرکت کندگان پذیرایی به عمل آمد.

ارسال نظرات