خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین شامحمدی امام جمعه شهرستان فریدونشهر در این آیین گفت: نتیجه تقوا و استقامت در راه خدا پیروزی و نصرت الهی است .
کد خبر: ۹۱۴۰۹۲۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر ، در آستانه سوم خرداد ماه  سالروز آزادسازی خرمشهر نماز وحدت مسئولین شهرستان فریدونشهر در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد. حجت  الاسلام و المسلمین شامحمدی امام جمعه شهرستان فریدونشهر در این آیین ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان و ایام سالروز آزاد سازی خرمشهر، از دست قدرت خدا در پیشبرد انقلاب اسلامی ایران سخن گفت . ایشان انقلاب اسلامی ایران را به قطاری تشبیه کرد که  دشمنان داخلی و خارجی همواره سعی در منحرف کردن آن از روی ریل اصلی و حقیقی خود کرده اند . ولی این دست قدرت خدا بوده که همیشه بر دشمنان فائق آمده و این قطار را در مسیر خود که مسیر الله است نگه داشته است.

حجت الاسلام شامحمدی فتح خرمشهر را  نمونه بارزی از نصرت الهی برشمرد و با اشاره به آیه « وَلَيَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن يَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزِيزٌ  » گفت : مسلماً سنت خدا بر این استوار شده که هر کس دین خدا را یاری کند ، خداوند به یاری او خواهد آمد . پس باید با تقوای الهی ، توکل ، استقامت در راه حق و تلاش و حضور مجاهدانه به یاری دین خدا برخاست که نتیجه تقوا و استقامت در راه خدا پیروزی و نصرت الهی است .

امام جمعه فریدونشهر در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده اند "خرمشهر ها در پیش است"  گفت : امروز تلاش برای حل مشکلات اقتصادی مردم و مقابله با جنگ نرم دشمن دو جبهه مهم و اساسی رویارویی با دشمن است که بر طبق رهنمود های حضرت آقا باید با آرایش جنگی برتری به تقابل با آن رفت.

برگزاری نماز وحدت مسئولین شهرستان فریدونشهر در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها