بیش از ۷۰ درصد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به امور تربیتی پرداخته است

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: بیش از ۷۰ درصد سند تحول بنیادین به امور تربیتی پرداخته تا امکان دستیابی به "حیات طیبه" فراهم شود.
کد خبر: ۹۱۴۰۹۵۵
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
سید محمد رضا کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به درخشش دانش آموزان شهرستان شاهرود در مسابقات فرهنگی هنری با بیان اینکه شکوفایی استعداد‌ها و توانایی‌هایی که پروردگار در وجود همه دانش آموزان گذاشته است نیازمند بستر سازی‌های مناسبت است؛ افزود: مسابقات فرهنگی هنری میدانی وسیع برای شکوفایی استعداد هاست.
وی تأکید کرد: مسابقات فرهنگی هنری به منظور کشف، رشد و شکوفایی توانایی‌ها و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان نسبت به فرهنگ و هنر ملی – اسلامی از طریق ایجاد انگیزه بیشتر و رقابت سالم با هدایت و نظارت در همه سطوح طرح ریزی و اجرا می‌شود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: بیش از ۷۰ درصد سند تحول بنیادین به امور تربیتی پرداخته تا امکان دستیابی به "حیات طیبه" فراهم شود.
کریمی در ادامه از رشد قابل تحسین و درخشش دانش آموزان متوسطه اول و دوم شاهرود در مسابقات فرهنگی و هنری سال تحصیلی ۹۷-۹۸ در مرحله استانی و در مقایسه با سال گذشته خبر داده و با اظهار خرسندی از توفیقات کسب شده در این حوزه گفت: با برنامه ریزی‌های مدون موفق به کسب این افتخارات شده ایم و تلاش می‌کنیم این شهرستان در سال تحصیلی آینده موفقیت رو به رشد خود را نسبت به سال‌های گذشته حفظ نماید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار