خبرهای داغ:
به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه سمیرم؛
به همت بسیج سازندگی ناحیه سمیرم اولین کارگاه تولید سرکه سیب با مجوز سازمان غذا و دارو افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۴۰۹۹۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمیرم، اولین کارگاه تولید سرکه سیب با مجوز بهداشتی از سازمان غذا و دارو با حضور جمعی از مسئولان شهرستان سمیرم افتتاح شد.

سرهنگ پاسدارهوشنگ نوابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم ،بسیج سازندگی را یکی از ظرفیت های بسیج در راستای بسترسازی مناسب برای پیشرفت، توسعه و تعالی کشور خواند و گفت: اولین هدف این قرارگاه استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: غنی سازی اوقات فراغت جوانان در عرصه کار و تلاش، کمک به دستگاه های دولتی در جهت توسعه سازی معنوی و مادی کشور، اشاعه فرهنگ کار و تلاش با بهره گیری از روحیه و منش بسیجی از دیگر اهداف بسیج سازندگی بوده است.

سرهنگ نوابی کمک به محرومیت زدایی، عمران و آبادانی مناطق مختلف کشور و به خصوص مناطق محروم و روستایی را از اهداف اصلی بسیج سازندگی عنوان کرد و افزود: فعالیت های این قرارگاه فضایی مناسب برای تشکیل و یادگیری فعالیت های گروهی فراهم ساخته است.

وی پرداخت تسهیلات در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و انجام فعالیت های فرهنگی، عمرانی، اجتماعی، بهداشتی و … را از فعالیت های این قرارگاه در شهرستان سمیرم عنوان کرد.

نوابی از فعالیت های آموزشی و اجرایی این قرارگاه در شهرستان خبر داد و گفت: تلاش در جهت گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و کمک به کارگاه های تولیدی زود بازده و حرکت به سوی رونق تولید هدف اصلی این قرارگاه د مناطق محروم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها