آزاد سازی خرمشهر را باید نماد مقاومت خود قرار دهیم

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز گفت: باید آزاد سازی خرمشهر را نماد مقاومت خود قرار دهیم و مسئولین دست در دست مردم با فرماندهی واحد فرافکنی‌ها را کنار گذاشته و با تسخیر قلب ملت در مقابل تحریم‌های کنونی مقاومت کنیم.
کد خبر: ۹۱۴۱۰۰۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶



به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان از سقز؛ مراسم گرامی داشت سالروز آزاد سازی خرمشهر صبح امروز با حضور روحانیون، مسئولین ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن ورزشی شهید کاوه شهرستان سقز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شفیع خانی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز در این مراسم با اشاره به فرمایشات امام راحل مبنی بر اینکه "خرمشهر را خدا آزاد کرد" گفت: این سخن نشان از ایمان به خداست و این ایمان را باید در درون خود حفظ کنیم، امروزه در منطقه نشانه‌های زیادی را از ایمان به خدا در برابر ظلم میبینیم که میتوان لبنان و غزه را به عنوان نمونه آن نام برد.

شفیع خانی افزود: در تاریخ ۴۰ ساله کشور عزیزمان ایران به خوبی نمایان است که با تحریم دست و پنجه نرم کرده ایم و به فرمایش رهبر کبیر انقلاب آمریکا با فشار بر روی ملت ایران "هیچ غلطی نمیتواند بکند".

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما باید بپذیریم آمریکا و هم پیمانان آن دشمنان درجه یک ملت ایران بوده و هستند و به فکر براندازی و سرنگونی جمهوری اسلامی ماست، تیم ترامپ و جان بلتون مصمم هستد تا سال ۲۰۲۰ به هدف خود برسند، ولی باید بدانند ما در خارج از مرز‌های کشور بینی کشورشان آمریکا را بر خاک مالیدیم و باید این اقدامات در تاریخ منطقه ثبت شود.

این مسئول با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اینکه مذاکره در وهله کنونی سمّ است بیان کرد: باید آزاد سازی خرمشهر را نماد مقاومت خود قرار دهیم و مسئولین دست در دست مردم با فرماندهی واحد فرافکنی‌ها را کنار گذاشته و با تسخیر قلب ملت در مقابل تحریم‌های کنونی مقاومت کنیم، چرا که باور کنید آمریکا دشمن قسم خورده مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سقز تشریح کرد: نباید اجازه دهیم با جنگ اقتصادی، روانی و جنگ نرم انقلاب ارزشمند ما که خارج شدن از سلطه غرب بر کشور بود تضعیف شود، نباید اجازه دهیم در وضعیت کنونی دو دستگی بر کشور حاکم شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شفیع خانی در پایان این مراسم گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری در وضعیت کنونی قطعا جنگی رخ نخواهد داد و هدف دشمن خارج کردن بدنه نظام است که این رویا پردازی را باخود به گور خواهند برد.
ارسال نظرات